Ahad, Februari 26

VERSI 2012..

Salam 1 Malaysia..

malam tadi aku tengok AZURA 2012.. ntah cam ne terasa nak tengok cite.. asalnya nak tengok cite lain.. nak tengok PELANGI KASIH yang bersiri tu.. dah banyak betul skip cite tu.. nak tengok beto yang ada niat jahat.. nak tengok johan dan abil yang jadi sweet couple.. tapi alih-alih aku tengok azura.. tak hiraukan pun iklan cite tu sebelum ni.. dah terlayan..

ambik dr cik google..

Zack bukan mat motor tapi suka main paintball sebagai hobi, lalu dia jatuh cinta pandang pertama terhadap Azura yang hanya bekerja sebagai petugas kaunter di sebuah pusat paintball bukan lagi pelajar sekolah menengah yang membantu ibu saudaranya di restoran.
Dalam versi ini, Zack bawa Azura bertemu bapanya di Paris, namun niatnya untuk mengahwini Azura ditentang bapanya dengan alasan Zack masih mentah dan belum mampu berdikari. Namun, dengan bantuan nenek Zack (lakonan Afida S), Zack dan Azura kahwin lari ke London.
Sejurus selepas perkahwinan yang tidak mendapat restu itu, bapa Zack menghentikan segala bantuan kewangan terhadapnya, lalu dia pulang ke Malaysia dan belajar hidup berdikari di sisi Azura

aku bagi 3 1/2 bintang.. teruk ke aku bagi jumlah cam tu.. ahakss!! sebab aku suka filem aksi.. cinta-cinta ni cam kureng.. jangan marah pembaca yang suka filem cinta-cinta..  sape yang belum tengok.. cari je kat tenet ni.. ado punya..




2 ulasan:

LiNda berkata...

best ke? ramai kawan2 linda kate x best cite ni..linda pun mcam x minat sgt nak tgok coz linda pun suke cite seram n cite aksi

AdaM Hawa berkata...

@LiNda bg sy.. cite azura yang lame lagi best dr yg ni.. ;)