Ahad, Februari 19

LOVE at first bite

Salam 1 Malaysia..

selamat petang.. apa aktiviti kawan-kawan blogger aku hari ini?? pegi shoping? pegi dating? ke berehat-rehat je kat rumah.. hari ni rasa cam tak nak kemana-mana.. masak sudah, kemas sudah.. sekarang masa untuk merehatkan badan.. ahakss!! ape lagi.. di depan tv la.. laptop ni kejap je.. kang ada yang nak layan movie la plak.. sambil mengadap tv kita mengunyah CRISPY.. coklat ni yang aku suka sebab ada rice cereal.. tapi agak manis tau! makanya tak boleh makan banyak-banyak.. kang kene kencing manis plak.. opppss!! mintak di jauhkan..

LOVE at First Bite!!
korang suka makan coklat ape?? share la ngan aku.. mungkin lagi sedap dari coklat ni.. boleh?? boleh la.. selamat berhujung minggu..

[mood : esok koje.. uhuk! uhuk!]

16 ulasan:

Spudin berkata...

tertipu gua .. :(

Aine Ainun berkata...

Ngeeee, coklat?

Sume coklat suka tau...
Kisses, bueno....

Bestkan kalo dpt p borg coklat kat langkawi arini...eheeee, tetiba jek kan....

cweet pinky berkata...

ngt kan bite2 apew la td ,hehehe ~

suke la mkn coklat , tp adw gk coklat y ta sedap , saya paling suke mkn coklat y adew kcg nan rice la , cm awk nih , hehehe !

YaYaNsMuM berkata...

wahhhh...choco...best..tp, tkleh mkn byk kang ym pening...sbb manis...hehe...

LYAfrina berkata...

suka kit kat... :-)
kelmarin kat trg dh keje.. tp lya MC sbb sakit gg.

cheqna berkata...

cheqna keje kelmarin..
tak suka sangat makan coklat ni =)

Muhamad Azam berkata...

sedap nya nak catu (gaya baby) heheh

AdaM Hawa berkata...

@Spudin hehehe.. jgn marah tau!!

AdaM Hawa berkata...

@Aine Ainun InsyaAllah.. hujung bulan 9.. ;)

AdaM Hawa berkata...

@cweet pinky betul².. ada gak yg tak sedap kan.. lau manis sangat..

AdaM Hawa berkata...

@YaYaNsMuM makan bile teringin.. ;)

AdaM Hawa berkata...

@LYAfrina kit kat pun sedap!!

AdaM Hawa berkata...

@Muhamad Azam meh sini..

AdaM Hawa berkata...

@cheqna btl tu cheqna..

@e_da berkata...

fav sy KIT KAT.. crispy ni pun suka gak .. dulu kecik2 suka sgt mkn ni

kayna berkata...

kayna suka makan cadburry... semua coklat cadburry laa.. sedap... tapii.. suka lagi fereroo.. mahal.. tak leyh makan selalu. sebulan pun belum tentu rasa nk makan.