Sabtu, Februari 25

SANGAM.. hujan.. PELARIAN..

Salam 1 Malaysia..

tajuk entry apakah ini?? ambik sini sikit.. sane sikit.. situ sikit.. sedang entry ditaip, hujan turun membasahi bumiMU YA ALLAH.. Syukur Alhamdulillah.. atas kurniaanMU.. sekarang ni kat tv3 tengah ditayangkan cite SANGAM.. pasti bonda-bonda korang tengah tengok kan?? mesti ada yang tengah layan perasaan.. cite ni terhangat di waktu dulu.. sampai ke la ni orang tak jemu tengok.. percintaan yang dahsat sekali.. haishhh!!! aku pun tengok juga.. sambil taip entry.. ahakss!! aktiviti petang tak banyak agenda.. cadang nak pegi tesco tadi, nak bayar bil dan cuci-cuci mata.. kot ada yang menarik.. sekali HUJAN turun.. sudahnya bergolek depan tv sambil tengok sangam plus BW kejap.. pagi tadi BW sebelum memasak.. menu ari ni, sangat simple.. KARI IKAN SENANGIN dengan tomato, nasi putih.. cukup!!

cerita terhangat zaman dolu-dolu..
malam ni korang jangan lupa plak tonton PELARIAN slot cerekarama di TV3 jam 10.00malam.. tengok iklan macam sedey je cite tu.. adehhh... tajuk pun dah nampak pahit getir kan.. pelarian.. sebelum tu kita baca sinopsis dia dulu..

para pelakon yang MANTOP!!
PELARIAN
Mengisahkan tentang tiga beradik, Muhamad, Miza dan Bobok mencari ibu mereka yang meninggalkan mereka untuk mencari suaminya. Pengembaraan Muhamad, Miza dan Bobok bermula apabila mereka pergi ke bandar untuk mencari ibu mereka, Ramlah yang turut membawa sama adik mereka yang cacat iaitu Yusoff. Tiga beradik ini melalui pelbagai dugaan dan cabaran dalam usaha untuk mencari ibu yang masih tidak dapat dipastikan nasib mereka. Muhammad mendapat perlindungan di Yayasan Rabiah manakala Miza terjerumus di lembah kota.
Para pelakon, Vanidah Imrah, Sharifah Amani, Aeril Zafrel, Azhan Rani dan Talha Harith.

aksi si kecik yang ku nantikan..

5 ulasan:

LiNda berkata...

bestnye masak kari ikan..hehe.Tu la, malam ni tak sabar nak tengok cerekarama kat tv3 tu, memang nampak cam sedih je..

~najwa~ berkata...

salam.mcm bestkan pelarian tu, nk tunggu jgk ler..

AdaM Hawa berkata...

@LiNda meh dtg sini.. mkn same2.. ;)

AdaM Hawa berkata...

@~najwa~ hati nk tgk.. tp x tau mate menahan ke x.. hihihihi

rumah kuning berkata...

belum mula dah ngantuk. mcmana ni? hehehe