Khamis, Februari 9

walaupun HIJAU..

Salam 1 Malaysia..

mangga yang HIJAU..
hijau kan?? macam tak masak lagi.. angah siap tanya kat aku.. "dah rasa ke mangga ni, beli sampai banyak cam ni.." dengan selambe aku menjawab, "BELUM.." tetibe berdebar plak, risau kot masham.. ape lagi.. dengan pantas tangan mengupas buah mangga ni.. 3 kilo RM10 je.. dapatla dalam 8 biji.. masih ada 3 biji yang belum dimakan lagi.. hasil buah yang telah dikupas kulitnya.. NYUM!!

MANIS!! terliur tak? ahaks!!
hasilnya adalah manis.. sedap.. lemak-lemak sikit.. ala, lemak buah la.. ahakss!! pas ni ada yang beli lagi balik keje ni.. 

12 ulasan:

Aine Ainun berkata...

Yang ni mmg sedap,
mmg kulit hijau...

Nyumy terliur lak ha,
skrg ssah da nk dpt 3kilo rm10,
kt sini sekilo rm7

cheqna berkata...

terliur plop...
sedapnyer..

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! berkata...

@Aine Ainun kat sini 3 kilo 10 hengget lg..

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! berkata...

@cheqna mai makan same²..

MyKhalish berkata...

skrg musim mangga kan. kami pun ada beli hr tuh. skjp je hbs, dak berdua tuh hentam

HalaTuju berkata...

hoho sdap tuuu..

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! berkata...

@MyKhalish tu la.. yang lain malas nak kupas.. makan nak la.. hehehe..

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! berkata...

@HalaTuju meh makan same².. hehehe..

Cho Zila berkata...

ala nak sikit.. dah terliurni..

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! berkata...

@Cho Zila alamak!! mari la sini kak.. nnt sy belikan..

kayna berkata...

sedapnyerr

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! berkata...

@kayna lau letak dalam peti ais lagi sedap kan kayna..