Rabu, Februari 8

Hafalan Shalat Delisa..

Salam 1 Malaysia..

4 hari cuti.. 3 hari menonton Hafalan Shalat Delisa.. bukan lah 24 jam mengadap cite tu.. tak dah tengok lebih 5 kali.. cerita yang menyentuh jiwa dengan lagu yang meluluhkan hati kecil ku.. air mata bonda mengalir bile melihat tayangan yang pertama.. betapa kuat hati seorang insan yang kecil menempuh hari yang mendatang tanpa ummi.. hanyut dibawa arus tsunami bersama 3 orang kakaknya.. kak Fatimah, kak Aisyah & kak Zahra.. mampu menguatkan semangat orang lain dengan kata-kata yang benar.. sape-sape yang belum menonton HAFALAN SHALAT DELISA.. tengok la kat youtube.. sementara masih ada.. ahaks!! lagu ibu nyanyian Rafly menambahkan lagi sedey hatiku..



Lembut kukenang, kasihmu ibu
di dalam hati ku kini menanggung rindu
kau tabur kasih seumur masa
bergetar syahdu, ooh di dalam nadiku

9 bulan ku dalam rahimmu
bersusah payah, oh ibu jaga diriku
sakit dan lelah tak kau hiraukan
demi diriku, oh ibu buah hatimu

tiada ku mampu, membalas jasamu
hanyalah do'a oh di setiap waktu
oh ibu tak henti kuharapkan do'amu
mengalir di setiap nafasku

ibuuuuuuuuuuuuuu...........

Lembut kukenang, kasihmu ibu
di dalam hati ku kini menanggung rindu
engkau tabur kasih seumur masa
bergetar syahdu oh di dalam nadiku

indah bercanda denganmu ibu
di dalam hati ku kini slalu merindu
sakit dan lelah tak kau hiraukan
demi diriku, oh ibu buah hatimu

tiada ku mampu, membalas jasamu
hanyalah doa oh di setiap waktu
oh ibu tak henti kuharapkan doamu
mengalir di setiap nafasku
ibuuuuuuuuuu........

“Allahummaghfirlii waliwaa lidayya warhamhumaa kamaa rabbayaanii shaghiiraa”



6 ulasan:

:: Mrs.Eady :: berkata...

huwaa..citer ni mmg sedih!

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! berkata...

@:: Mrs.Eady :: tanpa di sedari.. air mata mengalir.. delisa..

Masya berkata...

ceritanya macam sedihkan.. x tgk pun lagi.. tgk iklan pun dah rasa sendih..

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! berkata...

@Masya tgk kat youtube je yana.. ada link tu..

Ibu Lala berkata...

Memang teringin nak tgk citer ni. tapi tak tahu pulak ada kat youtube. seronok kalau dapat tengok bersama anak2.

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! berkata...

@Ibu Lala ada kak.. klik je kat link sy tu.. kalau owner tak delete lagi la.. byk kebaikan cite ni..