Khamis, Februari 2

ada BEAR??

Salam 1 Malaysia..

hujung minggu lepas kesihatan diri agak kurang memuaskan.. sampai ke hari ni masih selsema dan batuk.. tapi tak la teruk sangat.. puncanya mungkin dari adik lelakiku.. pas tu berjangkit kat adik pempuan dan seterusnya pada aku.. angah pulak masih sakit, tak tau ape puncanya kulit kakinya melepuh cam kene siram air panas.. orang tua kate kayap air.. sekarang dah beransur pulih.. bonda la yang pening.. semua anaknya tak sihat.. tapi sekarang alhamdulillah, semua dah beransur pulih..

Selamat Pengantin Baru
Faiz & Akma
bile hujung minggu, pasti ada jemputan majlis perkahwinan.. minggu lepas ada 1 jemputan, tapi tak dapat hadir.. maaf ya tuan rumah.. jemputan dari kakak kat opis, majlis perkahwinan anak buah dia.. makanya ari selasa aku jumpa kakak tu dah bagi sedikit sumbangan.. esoknya pagi-pagi lagi dia bagi ole-ole dari anak buah dia..
mekasih pada yang memberi..
sekali aku buka dalam dia.. jeng!jeng! ada macam-macam.. kreatif orang sekarang bagi ole-ole.. kalau dulu, telor, buah, kek dan lain-lain tapi kali ini aku dapat BEAR.. twiggies & air kotak soya.. air kotak memang biasa dapat lau majlis kenduri kawin kat kampung.. untuk bear, ini pertama kali.. moh layan gamba..

ole-ole yang cute!! BEAR!!

6 ulasan:

Masya berkata...

ala tomey²nya bear tu... goodies skrg mmg meletop² hadiah dia kan..

LYAfrina berkata...

moga cpt sembuh yer...
x pernah lagi dpt bear sbg souvenir..lain dr y lain ni... kiut lak tu

Aine Ainun berkata...

saya penah gak dapat bear kecik kt bunga telur! cute=)))))))) sangat!

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! berkata...

masya : tau x pe..

LYAfrina : tomey je bear tu..

aine : bear kat bunga telo tu biasa gak.. ni bear sebijik.. hehehe

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) berkata...

budak2 suka ne.. mak budak pun suka hehe

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! berkata...

ila: wat koleksi erk..