Sabtu, Februari 4

PARTY Invitation!!

Salam 1 Malaysia..

jam 2.30 petang aku akan menghadirkan diri, InsyaAllah ke jemputan majlis sambutan hari lahir dak bam-bam.. MUHAMMAD AKID NAFIZ BIN AZEZUL.. bertemakan UPIN & IPIN lagi.. anak kepada kawan a.k.a jiran sebelah meja aku kat opis.. korang paham dak?? kawan keje aku merangkap jiran sebelah meja aku kat opis.. haishh!! belit-belit lak aku cite ni.. 
MUHAMMAD AKID NAFIZ a.k.a Dak Bam-Bam!

ibu dia sangat la kreatif tau!! berbulan ibu dia create card invitation ni.. sangat rajin! ibu dak bam-bam bernama Nadia.. dak akid ni sangat la peramah dan murah senyuman.. ape orang buat kat dia.. senyum je.. ibu dia kate akid tak de perasaan.. ala.. baru 1 tahun la ibu.. korang nak tengok kad dia?? moh layan..

cantik tak?? kreatif tak ibu Akid??
zoom dekat sikit.. semua main print..potong & tampal..
betapa rajinnya ibu..
siap map lagi.. cam nak wat kenduri berkhatan akid..
SELAMAT ULANG TAHUN MUHAMMAD AKID NAFIZ BIN AZEZUL..
SEMOGA PANJANG UMUR.. MURAH REZEKI.. DILINDUNGI ALLAH SELALU.. DILIMPAHI KASIH SAYANG & MENJADI ANAK YANG SOLEH..

4 ulasan:

Aine Ainun berkata...

Mmg kreatif...=)

tema upin Ipin??
nanti Update gambar majlis, nk tengok cane tema tu...=)


hehe, selamat bercuti=)

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! berkata...

@Aine Ainunbertemakan biru dan kuning.. yang upin ipin tu kat goodies ngan hadiah cabutan bertuah untuk budak-budak.. hehehe

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) berkata...

kreatif jugak ek .. paling pentimg rajin!!

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! berkata...

ila : ibu dia bertungkus lumus buat card ni sejak lepas raya.. semua buat sendiri..