Jumaat, Februari 3

duit!duit! dimana kau DUIT!!

Salam 1 Malaysia..

kotak misteri!!
korang nampak apa yang aku nampak?? jeng!jeng!jeng! ni la salah satu hobi aku sejak bekerja ni.. ting!tong!ting!tong! dah masuk 9 tahun.. kumpul duit syiling.. pas tu bank in pada awal tahun.. tu la aktiviti tiap-tiap tahun.. tahun ni jumlahnya agak merosot.. gara-gara terguna la.. ape lagi.. kira punya kira tak sampai seratus.. :( rasa sedey je sebab selalu lebih dari seratus.. hasilnya..

taraaaa..
gamba ajak blur.. tak dapat zoom!!

10 ulasan:

:: Mrs.Eady :: berkata...

sikit sikit lama lama jadi bukit :)

Aine Ainun berkata...

saya pun suka menabung=)))

bila dah penuh rasa puas sangat,
walopun amek masa yg lama n sedikit=)

Huzaina Hashim berkata...

sikit-sikit lama-lama jadi bukit..hehehe

LiNda berkata...

bagus2..linda pun buat macam ni. Memang sayang gile nak gune duit syiling. At least dapatla menyimpan jugak kan..:)

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! berkata...

@:: Mrs.Eady :: a'a.. tapi nnt last2.. kuarkan gak..

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! berkata...

@Aine Ainun simpan sikit.. sikit.. lame² tak larat angkat.. berat.. hehehe

cheqna berkata...

cheqna simpan tapi ma akan mintak tukar r sebab ma kan ada kedai senang dia nak bagi duit baki...

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! berkata...

@cheqna dulu anta kat kedai gak.. tuka.. skrg kedai tu dah tutup.. x de sape nak uruskan..

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! berkata...

@LiNdamasukkan dalam bank gak.. kang banyak-banyak x larat nk bw.. hehehe

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! berkata...

@Huzaina Hashimnak simpan byk2 tak leh kak.. simpan le duit siling.. hehehe