Khamis, Februari 16

KOREA pun boleh!!

Salam 1 Malaysia..

cerita yang dah berminggu.. tapi tak tertaip di entry.. basi pun basi la.. nak gak wat entry.. (",) petang Maulidur Rasul, ayu a.k.a adik bongsu ku pelawa nak ikut dia keluar ngan pakwe dia ke tak.. terasa letih plak.. jawapan yang diberikan.. tak nak.. bile dia nak pegi, dia tanya nak pesan ape-ape tak.. tetibe teringat buah strawbery.. bonda plak nak air peel fresh oren..

nampak tak?? strawberry KOREA..
dia belikan gak rupenya strawbery yang aku nak tu... tapi bukan dari cameron highland tapi dari KOREA.. ahakss!! tengok warnanya pucat je.. dapat kepala pikir, kompom masham ni.. aduhh.. mahal lak tu.. RM12.88sen.. cian la plak duit dia.. sekali aku menggeget sikit.. aik! sedap plak.. manis.. tak masham pun.. masham-masham buah la sikit.. biasa la tu kan..

warna tak bape menarik kan??
ada dua lapis buah strawbery ni.. dalam 24 biji lau tak silap.. rege dekat 13 hengget.. mahal la kan.. tapi manis.. icha makan relaks je.. 2 kali geget abis.. sebab manis.. lau tak, mau dia buang buah tu.. laju je dia makan.. adalah 5 biji kot dia makan.. bonda tengok dia pelik je.. sebab nak plak dia makan buah cam tu.. sekali aku ngan icha hadap.. abis 1 lapis..

pucat je buah tu.. tapi manis.. tinggal 1 layer je.. ahakss!!
mekasih ayu, belikan buah setobeli.. len kali belikan lagi.. ^__^

18 ulasan:

Aine Ainun berkata...

Oho...penah dengar strawberi punye mmg ble tahan..

Kalo kt cameron amek yg merah sungguh mmg manis;)

nyummmy sedapnya....

AdaM Hawa berkata...

@Aine Ainun tu la.. x puas lak makan.. kikikiki

puteri kasih berkata...

sedapnyer...kalau cicah coklat atau makan ngan aiskrim pun best kan :)

cheqna berkata...

x cicah coklat ke?

Masya berkata...

kalau celup dengan coklat mesti sedapkan.. nyum²....

SYANI berkata...

Minggu lepas bos saya pun kasi stroberi korea ni. Besar2 buahnya kan??

rumah kuning berkata...

suka petik strawberi. hehehe

AdaM Hawa berkata...

@puteri kasih tak sempat nak cicah coklat.. hehehe.. dah abis..

AdaM Hawa berkata...

@cheqna tak pun cheqna.. cepat je abisnya..

AdaM Hawa berkata...

@SYANI bleh tahan la besanya.. sedap!!

AdaM Hawa berkata...

@rumah kuning bestnya.. dah lama sangat x merasa petik sendiri buah strawbery..

AdaM Hawa berkata...

@Masya rasa tulen je ni.. hihihi

Acik Erna berkata...

buah strawberry buat smoothie sedap sangat

CtAyue berkata...

sedapnyer.. teringat pulak ms g cameron.hehe. mula2 sampai dh bz terjah beli strawberry dulu.. cicah coklat lg sedap kan..

Razif Mokji berkata...

layan

AdaM Hawa berkata...

@CtAyue hajat nak pegi tahun ni.. tatau la dapat pegi ke tak.. huhuhu

LiNda berkata...

sedapnyer strawberri...dulu selalu gi cameron mesti beli strawberri

AdaM Hawa berkata...

@LiNda nanti kite tny awak erk.. duduk kat mane yg murah dan ok.. boleh?