Ahad, Februari 12

OMPUTIH la plak!

Salam 1 Malaysia..

ape menu korang tengahari tadi?? teman tak tau nak masak ape.. dah akhirnya.. telek punya telek.. dalam peti ape yang ada.. inilah hasilnya.. taraaaaa...

SPAGHETTI yang tatau ape namanya.. lebur je bahan-bahan..
jadi omputih la plak tengahari ni nampak gayanya.. memandangkan ada kenduri kat umah sebelah, boleh la aku masak benda ni.. kalau tak, kene masak lain.. bonda tak suka makan benda ni.. bonda kata baik makan mee goreng mamak, lagi sedap.. adehhh!! nampak tak lidah dan tekak orang melayu.. opss!! jawa.. aku pun dah beso ni baru reti makan benda ni.. kalau dulu tengok pun nampak pelik.. sekarang ni MACARONI je aku masih tak bape nak makan.. tak kisah la masak style mane.. ishh!! nampak tak.. kunun cam melayu asli.. pasan lebey.. jom kita menjamu selera!! selamat berhujung minggu!!

9 ulasan:

cheqna berkata...

selamat menikmati la =)

Aine Ainun berkata...

Suka spagethi;)

Acik Erna berkata...

sesekali memang sedap..kalau acik naka2 siap mintak masakkan lagi..

-tikah- berkata...

heee...wah...sedap2... :)

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! berkata...

tak la sesedap SR.. tapi masih boleh di makan.. hehehe.. tak pandai bab omputih punya..

Masya berkata...

sedap² suke.. lama jugak tak buat..

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! berkata...

@Masya awak buat mesti sedap.. sy buat main suka² je masukkan bahan.. hehehe.. asal jadi.. =)

nana nera berkata...

aku pon cm ko...spageti ok lg...tp makaroni x tertelan beb...:P (lidah jowo ni)

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! berkata...

@nana nera muahahaha.. kalau agak teringin.. telan gak la sikit..