Selasa, Februari 7

vanilla coklat VS bicara hati

Salam 1 Malaysia..

malam ni nak tengok vanilla coklat atau bicara hati?? adoyaiii.. dua-dua cita ni dah menarik hati.. vanilla coklat dah mula ke kemuncak kot.. Amir ngan Zara dah nak berbaik-baik.. nakal si Amir dah menawan hatiku la plak.. kacak rupenya.. dulu tak pasan pulak.. ahakss!! so sweet.. tak sabar nak tengok malam ni!!


bicara hati.. pun dah menarik.. sampai bonda pun dah tengok siaran ulangan pada hari sabtu pukul 1.. Tengku Syahran dah mula sayang dan suka.. Zahlia masih jual mahal.. masih was-was dengan cinta Tengku Syahran.. agak perlahan cerita ni bagiku, mungkin sebab aku dah baca novelnya kot.. 



mana satu pilihan korang?? adoyaii.. tapi yang pasti mesti VANILLA COKLAT.. sebab bicara hati ada ulangan siaran hari sabtu.. aku?? akan tengok dua-dua cerita ini di youtube.. ahakss!! nanti bonda tumpang sekali.. jangan lupa ya kawan-kawan!! sape yang berminat la.. =)

8 ulasan:

cheqna berkata...

memang dua2 citer ni menarik perhatian cheqna..
tapi tak kisah sebab tiubawak ada...boleh tngok =)

Azian Elias berkata...

salam kenal..


jarang dapat ikut betul2. sellau miss je..

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! berkata...

@cheqna betul tu cheqna.. hehehe.. repeat again..

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! berkata...

@Azian Elias salam kenalan..

sy kalau siaran sebelum kul 10mlm ok lagi.. lau selepas 10 malam.. memang harapan la nak tgk.. hehehehe

LYAfrina berkata...

suka sgt tgk episod vanilla cklat minggu ni..mmg sweet y amat.. heheh

x pnah tgk pon bicara hati..tp novel dh baca

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! berkata...

@LYAfrina tu la kan.. ank abg siap tutup muka kate.. kakak malu.. muahahaha.. nakal dan sweet.. nak repeat!! hehehe

Masya berkata...

suke tgk vanilla coklat... bicara hati tu watak utama mcm kaku sikitlah.. tp certa dia menarik...

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! berkata...

@Masya terjebak ngan vanilla coklat.. susah le nak lepaskan.. pasti tgk sampai abis.. muahahaha