Isnin, Februari 20

menyentuh HATI KECIL KU..

Salam 1 Malaysia..

dari pagi tadi.. mood aku agak tak stabil.. cam ada je yang tak kene.. senang kate, serba tak kene la.. pagi tadi cam biasa aktiviti ku.. buka pc.. buka fb.. buka blog.. menjengah ape yang patut.. haishhh!! bile la nak berubah erk.. patutnya lepas thumbprint tu.. tengok jadual kerja.. ni idak.. ish.. ish.. ish..

terpandang aku 1 post kat FB dari teman.. mengenai adik FARIS NUR DANIEL.. sangat-sangat sedih dan sayu hati kecik ku.. tanpa aku sedari, air mata mengalir dengan sendirinya.. Ya Allah.. kuatkanlah semangat adik Faris Nur Daniel ini.. berikanlah kekuatan dan ketabahan hidup untuk adik Faris Nur Daniel & keluarganya Ya Allah.. adik Faris sekarang sedang dirawat di SJMC.. adik Faris sakit barah darah.. nak tau lebih lanjut.. klik sini tak terkata dengan kata-kata membaca dan melihat gamba adik Faris..

Faris Nur Daniel ketika sihat.. sangat comel..
marilah kita sama-sama mendoakan kesihatan adik Faris Nur Daniel.. semoga cepat sembuh dan kuat melawan penyakitnya.. untuk keluarga adik Faris Nur Daniel semoga sentiasa kuat dan tabah menghadapi ujian ini.. 

aku juga penah di uji situasi kritikal.. tapi tidak sehebat keluarga ini.. hanya padaMU YA ALLAH aku menadah tangan memohon dimakbulkan doaku.. "YA ALLAH.. KAU BERIKANLAH KEKUATAN DAN KETABAHAN HATI UNTUK FARIS NUR DANIEL DAN KELUARGANYA.. BERIKANLAH KESIHATAN TUBUH BADAN KEPADA FARIS NUR DANIEL SEPERTI SEDIA KALA YA ALLAH.. PERMUDAHKANLAH YA ALLAH.."

kawan-kawan boleh menderma untuk meringan keluarga adik Faris Nur Daniel.. info klik sini..

[mood :  sedih dan sayu hati.. mengalir air mata..]

8 ulasan:

Aine Ainun berkata...

Saya pun tersentuh baca pagi tadi...

Semoga Allah melindungi adik faris..

ciksukaberangan berkata...

moga Allah kurniakan ketabahan dan kesembuhan untuk adik faris dan keluarganya :)

L berkata...

amin.. semoga cepat sembuh..=)

jom baca sekeejap..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/02/menyekutukan-allah.html

LYAfrina berkata...

lya pon sedih sgt2 baca ttg adik faris ni,

sama2 kt doakan kesihtan adik faris..moga cpt smbuh

AdaM Hawa berkata...

mari kita doakan semoga adik faris sihat seperti sedia kala..

yana halim berkata...

tengok gambar dia pun dah rasa nak nangis. belum baca lagi tu. Semoga Allah sembuhkan penyakitnya. Tabahkan hati kedua ibubapanya. Amiiinn..

Masya berkata...

semoga adk faris akan sembh.. sayu sgt baca masa perbualan ayah dia dgn faris... bergenang air mata

AdaM Hawa berkata...

ptg ni adik faris akan kemo kali ke 4.. moga adik faris kuat!! dan sembuh..