Isnin, Mac 19

LIFE begins..

Salam 1 Malaysia..

dalam entry PERTAMA kalinya aku penah nyatakan.. diriku ini mudah letih.. cepat mengantuk.. ada kalanya lesu.. dengan gastrik aku yang makin lama makin menjadi.. tanpa aku sedari.. dah masuk tahun ke 6 penyakit gastrik aku ni.. ada kalanya aku makan ubat.. ada kalanya aku jemu makan ubat.. bile sakit dah tak menahan.. barulah nak makan ubat atau pegi jumpa doktor.. bosan makan ubat.. bukan sebiji.. kadang-kadang sampai 3 biji.. bulan puasa jangan cakap la.. orang sahur minum air makan nasi, aku.... minum air makan ubat.. bile time buka lagi la.. orang buka makan kurma.. aku... buka makan ubat.. haishhh!!! Allah dah tarik 1 nikmat tanpa aku sedari..

2 minggu lepas aku telah menjumpai 1 suplemen dalam blog sebenarnya.. lepas tu aku terjah pula FB.. dalam mencari info.. dalam mencari khasiat.. sekali dengan harga.. akhirnya aku nekad.. nak mencuba.. HAYAT ACAI BERRY.. hah! penah dengar tak?? aku pada mulanya.. baru pertama kalinya mendengar HAYAT ACAI BERRY.. ape ke benda?? nak tau lebih lanjut.. KLIK DI SINI..

aku beli secara online.. ini adalah kali pertama aku membeli barangan secara online.. tawakal saje.. 2 hari dah sampai.. fuhh!! aku mencube dengan niat yang tulus.. mengurangkan penyakit yang aku alami.. orang kate nawaitu yang penting dalam ape jua yang kita lakukan.. maka aku nekad mencuba..

baru sampai.. berbalut lagi..
ni la dia.. HAYAT ACAI BERRY
isi dalam kotak HAYAT ACAI BERRY.. ada 10 botol.. siap straw lagi..
setiap 1 botol isi kandungannya 10ml..
rasa air Hayat Acai Berry ni cam jus kurma.. masam manis sikit.. sekali sedut dah abis.. bile nak minum, selawat 3 kali dan niat kita nak ape.. aku berusaha tanpa jemu mencari  rawatan penyakit gastrik ni.. moga aku tak menggalah.. 10 hari pertama ni nampaknya perut tak meragam.. moga ada keserasian bersama.. selain tu nak tambahkan tenaga.. nak betulkan hormon-hormon dalaman.. akan aku berusaha tanpa jemu!!




7 ulasan:

Saya Disini berkata...

xpernah dengr lagi HAYAT ACAI BERRY ni..ni first time..semoga cpt sembuh

Aine Ainun berkata...

Gastrik rupanya...

takpe la, usaha...semoga beransur baik nanti, insyaalllah...

harus makan ubat tau=))
sy faham tu, mst jemu kan makn ubat..
t[p sekurangnya kita ikhtiar..

:: Mrs.Eady :: berkata...

husband mkn benda nie..nmpk lebih elok la.. :)

shahrazali berkata...

first time tau pasal tu....

semoga air tu serasi dgn badan awk...harap2 gastrik awk berkurang dan beransur pulih..

CtAyue berkata...

semoga cepat sembuh ye..

kurikkundicontengconteng berkata...

xtaw pn nani sakit tu...bnyi mcm trok..skrg cmne??ok x??

AdaM Hawa berkata...

harap ada keserasian dengan benda ni.. ;)