Jumaat, Mac 23

CERIA betul dia..

Salam 1 Malaysia..

bagi merealisasikan permintaan NURUL AIN INSYIRAH.. maka ayah dengan berusaha.. cewah.. membelikan sebiji kek dan ayam KFC sebagai meraikan ULANG TAHUN KELAHIRAN KE 5.. dah besar dah anak dara ummi.. dah banyak pengetahuan juga.. mulut yang ada kalanya sepeti orang tua.. siap nasihat adik lagi.. itu tak boleh.. ini tak boleh.. makan elok-elok.. macam-macam la keletah dia yang ada kalanya buat bonda pening kepala melayan ragam dia.. dan yang tak pernah berubah.. bile merajuk.. jelingan yang sangat tajam.. sampai bonda akan cakap.. 'jelingan la macam tu.. nanti keluar biji mata..'.. kakak.. kakak.. keletahmu buat ummi rindu!

bukan main HAPPY dia bile ayah kata "malam ni ayah nak beli kek dan KFC".. siap cakap.. "cepatlah ayah mandi.. nanti nenek siti dah datang.." ishh budak bertuah.. kalau dah berkehendak.. semua nak cepat.. sabo je la.. si adik pun menyibuk gak.. cam besday dia lak.. nasib la tak cakap nak kek sebiji gak.. moh layan gambo anak dara yang sangat becok bercakap ini..

SELAMAT ULANG TAHUN..
NURUL AIN INSYIRAH YANG KE 5..
bersiap sedia nak meniup lilin.. adik melopong je mulut tu erk..
1..2..3.. tiup.. bersungguh anak dara berdua ni..
potong kek bersama.. LOVE U!!
tak sah kalau tak buat tangan cam tu erk.. sama je ragamnya..
aksesori atas kek..
icha cakap : mon (doremon) icha nye.. chan (sinchan) kak nye.. moto ummi nye..
ummi sayang kamu berdua!! ragam dan keletah kamu berdua sentiasa ummi rindu.. walaupun baru minggu lepas jumpa.. ummi terasa rindu sangat.. ada kisah sebelum majlis ni.. entry esok aku akan cerita.. kesian adik.. harap saat ini adik dah sembuh.. SAYANG & RINDU  ..chia & icha..


nota blog : ape perkhabaran icha.. dah baik ke belum mulutnya tu..

12 ulasan:

Masya berkata...

meriahnya.. x jemput acik pun yer.. apepun alhamdulillah.. dan selamat hari lahir...

nanonano berkata...

amboi anak dara skrg kecik2 dh pndai bergmbar muncung mulot eh, hehe
happy bufday kakak Insyirah :)

Aine Ainun berkata...

Bdak2 mmg suka bika ada kek kan..perkembangan emosi yg baik utk mereka jua;)

comel..
Saya suka sgt nama INSYIRAH tau,,
penah terfikir,kalo ada anak perempuan nk ltak nm tu

Kamsiah berkata...

salam
hehe mcm anak bongsu saya,tiap ari tanya lambat lg ke bln 11...besday dia...

cheqna berkata...

selamat hari lahir insyirah
moga jadi anak yang solehah ye =)

LiNda berkata...

budak2 memang suke kalo kite celebrate besday dia..tamabh2 excited tengok kek cntik2 n menyelerakan..:)

AdaM Hawa berkata...

Terima Kasih semua..

akalnya sentiasa bertambah.. ada je yang mencuit hati..

shahrazali berkata...

selamat hari jadi...selamat hari jadi...selamat hari jadi ain...selamat hari jadi....

selamat ulang tahun yg ke 5 adik nurul ain insyirah......

x ajak uncle pun ye...hehe..

ciksukaberangan berkata...

meriahnya... huhu. anak2 penyeri hidup. moga menjadi anak2 penyejuk mata :)

Acik Erna berkata...

Selamat Hari Lahir Nuru Ain Insyirah..

AdaM Hawa berkata...

@shahrazali next year panjang umur.. kite jemput uncle ye.. ;)

AdaM Hawa berkata...

terima kasih semua.. ucap selamat ulang tahun..