Sabtu, Mac 31

AKHIRNYA.. keluar juga..

Salam 1 Malaysia..


YES!! Alhamdulillah.. Syukur padaMU Ya Allah.. akhirnya yang di nantikan telah keluar.. JPA dah keluarkan Pekelilingan Perkhidmatan Bil. 1/2012.. apa dia?? ahakss!! ape lagi kalau bukan Kenaikan Gaji Pegawai Perkhidmatan Awam Persekutuan Di Bawah Sistem Saraan Malaysia.. siap ada perkiraan lagi.. senang la nak kira kan.. JOM KIRA!! berbunga hati sekejap.. Syukur.. Alhamdulillah..

nota blog : jangan lupa daftar E-FILING ya.. dah kene bayar income tax pula.. jangan buat-buat lupa.. 

17 ulasan:

CtAyue berkata...

hehe..best lah dia org gobemen..hehe..kite tolong kira husband punye jer.. :) boleh lah belanja gaji baru nt erk..syukur kan naik gaji..

shahrazali berkata...

yeaaaaaaaaa..naik gaji..hehehe....
haaaa???nak belanja?? emm...ok,,nk buat cmne kalau orang dah ajak...
hehehe....gurau..

HalaTuju berkata...

hehe best la dierr..:)

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

wahhh...mesti teruja nih!congrats!!(^_^)

Aine Ainun berkata...

Wah....teruja kan..

Heheee, sy tumpang truja je la;)

puteri kasih berkata...

ramai yang dah bersyukur ni :)

LYAfrina berkata...

syokla org2 gomen kan??

محمد شهريل القنيطري berkata...

hehe..tahniah,moga kenaikan gaji lebih meringankn bebanan perbelanjaan

AdaM Hawa berkata...

@CtAyue wah!! sonok la erk.. kirakan gaji baru asben.. hehehe

AdaM Hawa berkata...

@shahrazali boleh saje.. x de hal.. halo.. halo saje.. InsyaAllah..

AdaM Hawa berkata...

@HalaTuju Syukur.. tapi tak pasti lg.. boleh dapat ke gaji bulana 4 ni.. hehehe

AdaM Hawa berkata...

@YaYaNsMuM a.k.a YM teruja la juga.. hehehe..

AdaM Hawa berkata...

@Aine Ainun teruja.. dan pasti ada yang dah di angan2kan.. hehehe.. 3 bulan tertunggak..

AdaM Hawa berkata...

@puteri kasih Alhamdulillah.. Syukur..

AdaM Hawa berkata...

@LYAfrina Syukur.. payah nak dapat pelarasan ni.. 5 thn sekali kalau ada pun..

AdaM Hawa berkata...

@محمد شهريل القنيطري mekasih.. InsyaAllah.. dapat meringankan beban perbelanjaan..

Masya berkata...

tahniah yer....