Rabu, Mac 21

berkuntum-kuntum BUNGA ROSE!!

Salam 1 Malaysia..

bertemakan VINTAGE (betul ke eja cam ni.. taram je la..) dalam perkahwinan FAIEZAH & AZRI sama cantik sama padan.. maaf.. tak dapat menghadirkan diri ke majlis perkahwinan kalian berdua.. SELAMAT PENGANTIN BARU.. Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat.. Faiezah ni adik kepada Puan Masya.. dan seperti biasa.. aku hanya mengirim bile tak dapat hadir ke undangan majlis perkahwinan.. Alhamdulillah.. Yana a.k.a Masya telah memberi ole-ole kepadaku.. banyak betul ole-ole dari majlis perkahwinan adinda Yana.. zoom in!!

goodies bag
ya.. BUNGA TELUR.. telur masin tau tu..

air kotak dan popcorn lagi.. buat kudapan di opis la gamaknya..
kotak pink : bahulu
kotak kelabu : tisu muka..

S.E.L.A.M.A.T. P.E.N.G.A.N.T.I. B.A.R.U.
F.A.I.E.Z.A.H. & A.Z.R.I.
semoga berkekalan hingga ke akhir hayat

7 ulasan:

shahrazali berkata...

klu dah mengirim kt org,,,mesti kita harapkan ole-ole kn....hehe...byk btol isi dalam 1 beg tu..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) berkata...

berkad org kawin sekarang mcmc2.. dulu2 telur jekan??

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ berkata...

wah besnyer (^___^)

Aine Ainun berkata...

Patutla xda gmbar pengantin, tak p upenya;)

suka telur masin tu;)

Saya Disini berkata...

bestnye klu dapat bnyk2 benda blik dr umah kenduri...hehe

AdaM Hawa berkata...

memang best kan kalau dapat ole-ole umah pengantin.. mesti ada yang special.. hehehe..

Masya berkata...

malu ade review kat sini, nasib baik sempat simpankan yg org2 kirim goodies semua habis... bunga telur jer bnyk yg tgl