Jumaat, Mac 2

Alhamdulillah.. TQ kawan-kawan..

Salam 1 Malaysia..

terasa pantas masa berlalu.. begitu juga dalam dunia blogger.. hujung tahun lepas baru aktif semula.. setelah sekian lama berSAWANG blog aku ni.. dulu aku aktif berblog juga, tapi hanya untuk tatapan sendiri.. P&C.. ahaks!! cam diary la plak erk.. dari tiada kawan dalam blog.. sampai ke hari ni dah ramai kawan.. walaupun tak pernah bersua, tapi cam rapat je.. tu la untungnya orang sekarang.. boleh berkawan di mana jua anda berada..

dari 0 hingga kini 102..
TQ kawan-kawan..
follower blog ni makin ramai sejak aku join SEGMEN : "TAMBAH FOLLOWE SAMPAI PENGSAN" memang terus ramai.. tak sangka.. ramai kawan-kawan tinggalkan komen di setiap entry.. aku sangat menghargai.. sampai timbul idea meletakkan anda semua sebagai PENCETUS KEHANGATAN.. ianya menggalakkan aku untuk berblog.. menambah kawan-kawan maya.. TERIMA KASIH SEMUA.. anda semua teman-teman maya saya.. TQ!! tanpa anda semua siapalah saya dalam dunia blogger ini.. (^_^)




4 ulasan:

Masya berkata...

sama².. salam perkenalan hihihihi.. ramainya follower.. tuh dia... blog pun comeyyy jer.. kt ni mmg x reti berblog tulis pun ikut sukati jer.. tapi sernok dpt kenal kawan alam maya kan.. rasa mcm rapat walaupun ade yg x kenal..

LiNda berkata...

bagus2...teruskan berblogging..seronok de ramai kawan kan..:)

AdaM Hawa berkata...

terima kasih semua sudi menjadi kawan saya di dunia blog.. (^_^)

ciksukaberangan berkata...

hehe.. teruskan berblogging ^^