Khamis, Mac 1

dah MODEN la..

Salam 1 Malaysia..

akibat terpengaruh dengan cite PELANGI KASIH.. bonda dok sebut-sebut gula-gula udang.. adehh.. jenuh aku ngan adik bongsu cari.. mane plak nak cari gula-gula udang ni.. lau time tak nak.. ada je.. bile bonda teringin, tak jumpa la plak.. adoyaiii.. lokasi yang pertama di terjah, TESCO.. pusing punya pusing, tak de.. alahai.. mesti bonda kecewa.. dari 1 lokasi ke 1 lokasi mencari gula-gula udang ni, dan akhirnya.. dapat gak.. tu pun cam dah putus asa..

main timbang rupenya sekarang ni.. dulu peket..
akhirnya aku dapat beli di GIANT.. puas meronda, nasib tak ramai orang kat giant semalam.. lepas balik rumah anta bonda ke klinik untuk checkup, awal lagi.. dalam kul 11 lebih baru gerak pegi giant.. alang-alang cuti kan.. cuci mata saje.. dan cube mencari gula-gula udang bonda.. banyak ni RM6.44.. tak pe la.. demi bonda, aku beli gak.. tapi bungkusan dia dah MODEN la.. tak cam dulu.. sekarang cam ni.. zoom in!!

di MODEN kan.. dulu lain..
mula-mula tengok ingat bukan gula-gula udang.. tapi bile tengok tang belang-belang.. YES!! ini gula-gula udang.. di tambah dengan tulisan ni.. 

nampak tak?? Gula Udang Merah @ Red Prawn Candy
tapi kan.. kalau bungkusan yang dulu tu ada plastik nipis dalam tu yang boleh makan kan.. sekarang dah tak de.. memang betul-betul di moden kan.. tak pe la.. asal dapat memenuhi keinginan bonda.. puas hati aku bila dah tunaikan keinginan bonda.. Alhamdulillah..
belang-belang gula-gula udang..

11 ulasan:

LiNda berkata...

haah la...dah lame x nampak gule2 ni, dulu zaman sekolah suke makan..plastik dia pun leh makan

AdaM Hawa berkata...

@LiNda tu la kan.. dulu senang je nak cari benda ni.. skrg ni dah moden.. x de dah plastik yang kita boleh makan tu.. :(

ciksukaberangan berkata...

a'ah.. betol3.. dulu ada plastik yang boleh makan.. skgni.. moden da kot.. semua nak senang je...tapi sedap kan gule2 ni ^_^

Cho Zila berkata...

akak sukani ...

Masya berkata...

belikan untuk saya tak?? nak makan jugak.. rinduu lama tak makan hihihihihi.....

AdaM Hawa berkata...

@ciksukaberangan tu la.. dah x de plastik dalam tu.. hehehe

AdaM Hawa berkata...

@Cho Zila susah skrg nak cari kak.. jenuh tawaf.. hehehe

AdaM Hawa berkata...

@Masya ada lah sebutir dua ni kat sini.. nanti kite bg erk.. hehehehe

nana nera berkata...

giant mn?...

RF Creative berkata...

Saya pun amat suka sbb dlmnya kacang. Mmg sedap. Saya baru beli 2 paket dekat wholesale di Tmn Puteri Skudai. 1 pak 135pcs RM13.00

RF Creative berkata...

Saya pun amat suka sbb dlmnya kacang. Mmg sedap. Saya baru beli 2 paket dekat wholesale di Tmn Puteri Skudai. 1 pak 135pcs RM13.00