Ahad, Mac 4

Adnan Sempit 2 : SENAK PERUT!!

Salam 1 Malaysia..



semalam dapat hiburkan hati dengan menonton ADNAN SEMPIT 2.. terbaik la!! gelak tak ingat dari mula duduk sampai abis cite tu.. santai betul.. SENAK PERUT betul.. tak rasa rugi RM14 melayang.. tapi bukan pakai duit sendiri pun.. ahaks!! orang belanja.. muka serius je, tapi ayat yang keluar dari mulut.. mak aii.. memang kelaka.. sape yang tak tengok lagi.. pegi la tengok.. lau ibu-ibu yang ada anak kecik, haaa.. tunggu cite ni kat astro first ya.. pasti korang gelak tak ingat.. ni la cite yang aku gelak sakan.. sampai popcorn pun tumpah.. 

bertiga adalah lebih baik!! muah!!
pas ni ada gak cite lawak.. JIDIN ke ape namanya.. tu pun cam gelak tak ingat je citenya.. leh la layan.. cite jiwang-jiwang kene tengok sape pelakonnya.. sebulan sekali boleh la layan wayang.. lau tiap-tiap minggu, mau kopak poket ni.. tapi tahun 2012 ni banyak cite best!!

10 ulasan:

LiNda berkata...

bestkan adnan sempit 2..tak rugi tengok

YaYaNsMuM berkata...

hehehe...tak pi tgk lagi sebab Yayan nak ikut skli, ekeke

shahrazali berkata...

alamak,,,,,x tgok lg...lom ade masa nk tgok....

puan nadia berkata...

mau tgk tp kenela tunggu dvd klr...huhu...........dah xlh nak layan wayang selagi dak akid kecik lg..:D

AdaM Hawa berkata...

@LiNda gelak tak ingat.. sampai letih.. hehehe

AdaM Hawa berkata...

@YaYaNsMuM tunggu astro first.. hehehe

AdaM Hawa berkata...

@shahrazali nanti terjah TGV bukit raja erk..

AdaM Hawa berkata...

@puan nadia ok gak.. nnt org pinjam erk.. layan sampai kuar air mata.. hehehe

Masya berkata...

ramai cakap kelakar.. tunggu kat astro first jerlah hihihihi

AdaM Hawa berkata...

@Masya memang kelaka pun.. senak perut tgk.. siap popcorb pun tumpah..