Selasa, Mac 20

bile nak CUBA??

Salam 1 Malaysia..

sejak di keluarkan.. mula berangan-angan nak beli.. tapi persoalan adik aku.. bile nak cuba?? ahaksss!! yang ni lemah.. maka aku dan adik menerjah kedai buku mencarinya.. HAMPA.. tiada.. sekali ada pesta jualan buku kat ALAF 21.. niat hati nak pegi.. tapi bile memikirkan parking.. jalan jauh.. adehhhh.. CANCEL!! 

bile hari cuti.. melayan FB di kala lepas zohor.. sekali terpandang status kawan lama.. nak pegi Alaf 21.. ape lagi.. terus tepek komen.. tolong belikan buku AIR TANGAN FIZO.. aku ingat dia tak baca komen tu.. tup!tup! dia bagi tau dah belikan.. 

hari berganti hari.. masing-masing sibuk dengan aktiviti seharian.. tak sempat berjumpa.. akhirnya.. dia poskan.. padahal bukan jauh mane pun.. Shah Alam - Klang.. ni la akibat kekangan masa.. hujung minggu sibuk dengan aktiviti kenduri kawin dan macam-macam lagi.. hari biasa, bekerja.. tu yang dia pos.. mekasih!!

memang ekspres
ceria je buku ni..
masih berbalut tu.. ntah bile nak buka..
untuk pengetahuan korang.. bonda suka sangat dengan FIZO ni.. lagi-lagi rancangan NASI LEMAK KOPI O.. setia betul tengok dari pukul 8pagi hingga 10pagi setiap ahad.. ntah bile aku nak cube masakan air tangan fizo ni.. harap ada mood la.. sekarang nak mencube masakan baru memang kelaut mood aku.. terbang melayang-layang.. ahakssss!!!


9 ulasan:

:: Mrs.Eady :: berkata...

layaaaaaaaaaaaannn :)

Saya Disini berkata...

nak tye..best ke nasi lemak kopi tu ye?sy xbc lagi..

LiNda berkata...

fizo pandai masak ke..hehe..tak pernah tau pun,. siap de buku lgi

AdaM Hawa berkata...

hehehe.. pandai masak la tu kot sbb dh ada buku masakan.. ;)

Aine Ainun berkata...

Sy kan...baru tau dia ada buku ni;)

cheqna berkata...

eh..biar betul fizo omar pandai mask ni...

shahrazali berkata...

fizo ada buat buku masak2??? ooooooooooooooooo.....

LYAfrina berkata...

wah.... fizo pndai memasak rupanya.. lya suka dia sjk dia blakon dlm drama safiyya tu.

AdaM Hawa berkata...

jangan tak tau.. hehehe.. sy dah bg tau ni.. FIZO OMAR pandai memasak.. hehehe..