Isnin, Januari 30

AWAN NANO!! nano..nano.. nano..

Salam 1 Malaysia..

seperti yang telah diketahui.. betapa meriah malam ANUGERAH JUARA LAGU KE 26 pada malam tadi.. memang MANTOP suara mereka.. itulah anugerah dari Allah s.w.t. pada hambaNYA.. persembahan permulaan dari Jamal Abdillah.. Awie & Sheila Majid.. 

Anugerah Juara Lagu memulakan pertandingan dari persembahan Projek Pistol - Wanita Seluruh Dunia.. Jaclyn Victor - Sedetik Lebih & Yuna dengan lagu Gadis Semasa.. seterusnya Kekanda Adinda.. Kalau Berpacaran.. Cinta Muka Buku.. dan Karma.. Kisah Hati.. Sungai Lui.. Yuna dengan lagu Penakut.. Hafiz dengan lagu Awan Nano dan gabungan 3 suara Shila Amzah.. Ning Baizura & Jaclyn Vistor dengan lagu Seribu Sesalan..

dan keputusannya.. Persembahan Terbaik jatuh kepada ALYAH dengan lagu KISAH HATI.. Vokal Terbaik dengan gaya yang sempoi.. HAFIZ.. tempat ketiga di anugerahkan kepada lagu KARMA nyanyian FAIZAL TAHIR.. Naib Juara Anugerah Juara Lagu jatuh kepada lagu SERIBU SESALAN dan Juara Anugerah Juara Lagu jatuh kepada AWAN NANO nyanyian HAFIZ!!

Juara Anugerah Lagu Ke 26..
Karya Ciptaan M.Nasir Lirik Budi Hikayat..
Nyanyian Hafiz dengan lagu AWAN NANO..

sebelum keputusan di umumkan.. persembahan dari Black.. Hazama & Azlan Typewriter dengan lagu Hidup Sederhana (Basikal Tua), Balik Kampung & Chow Kit Road.. memang menarik persembahan dari finalis Anugerah Juara Lagu dan juga dari artis jemputan pada malam tadi.. pakaian Hafiz sangat sempoi.. suar track dan tshirt je.. berkaki ayam.. TERBAIK dari Hafiz & Alyah!!

4 ulasan:

Yana Halim berkata...

memang lagu feveret saya. Puas hati dgn keputusan tahun nie. Kalau najwa latif/yuna yang menang, mau boikot AJL tahun depan. hehe

Cho Zila berkata...

lagutu memang masuk ke kalbu punya.... mana nak lawan sifu yerk... hafiz punya suarapun memang sedap ada lemaknyer...

cheqna berkata...

lagu awan nano memnag berhak untuk dinobatkan sebagai juara lagu
lirik sangat puitis..=)

AdaM Hawa berkata...

nampaknya.. ramai yang suka AWAN NANO.. the best!!