Selasa, Januari 31

bicaralah hati tentang kita..

Salam 1 Malaysia..

sape suka tengok cite BICARA HATI @ Astro Prima setiap hari selasa jam 9.00 malam angkat tangan?? aku sangat suka novel Bicara Hati.. drama ni aku tengok sekejap-sekejap sebab cite ni sama waktu siaran dengan Vanila Coklat.. dan mula la berebut ngan adik & bonda.. 3 channel ok.. tv3.. tv9.. astro prima.. Vanila Coklat.. Ariana Mikhail.. Bicara Hati.. nasib Ariana Mikhail tu pukul 8.30 malam mulanya.. OST Bicara Hati bagiku cukup sedap di dengar.. lembut je suara Lena AF9.. hayati lagu ini.. cam ala-ala terkena je pada diriku.. ahaks!!


BICARA HATI


Pinjamkan hatimu
Agar dapat aku tunjukkan cintaku
Moga engkau tahu semua kasihku hanya untukmu
Setiap rinduku nyata padamu

Pinjamkan cintamu
Agar dapat aku selami hatimu
Moga aku tahu ikhlasnya kasihmu hanya untukku
Percaya rindumu nyata padaku

Bicaralah hati tentang kita
Bicaralah hati untuk selamanya
Bicaralah hati dengan rela
Kau lengkapkan hidupku
Sempurnakan cintaku
Biar hati kita jadi satu

5 ulasan:

cheqna berkata...

sangat suke...sebab cheqna kan pembaca novel =)

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! berkata...

cheqna: opss!! sama la kita.. lagi-lagi aisya sofea.. mau lunyai di buatnya..

Ummi Alesya Sofea berkata...

citer dia mcm x brp best je,novel lg best.

LYAfrina berkata...

itula..mmg sedap ddengeakn..msa dlm af krg mnjadi sgt kan..bila dh rakam lagu..bru nmpak..lya suka lagu dia y satu lagi tu... mmg sedap

bicara hati ni pon adaptasi novel kan..klo ikut novel..mmg best giler la citernya...

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! berkata...

ummi alesya : adaptasi mungkin agak sukar nak samekan dengan novel..

lyafrina : lembut je sore lena tu.. bonda pun suka tengok cite tu..