Jumaat, Januari 27

NEXT.. lafazkan kalimah cintamu..

Salam 1 Malaysia..

tak ambik masa yang lama untuk aku menghabiskan novel LAFAZKAN KALIMAH CINTAMU.. jalan cerita yang menarik.. pelbagai emosi dalam masa pembacaanku.. 4 bintang aku berikan untuk novel ini.. permulaan yang agak slow, tapi keinginan untuk membaca makin meningkat bile Tengku Aqilah mula terikat pada janji.. nak tau ape yang jadi?? sila dapatkan novel ini dipasaran.. moh kite baca sinopsis..

LARIS!!
Lafazkan Kalimah Cintamu..

sinopsis : 
Tengku Aqilah, seorang anak yang di sisih oleh bapa kandungnya sendiri. 23 tahun Tengku Aqilah hidup di perantauan membina kehidupannya sendiri. kepulangannya ke pangkuan keluarga telah membuka tirai luka dalam hidupnya. Tengku Ryan Ameer, jejaka tampan kacukan Inggeris melayu itu begitu membenci gadis ini, mereka tidak boleh langsung bertembung muka pasti perang mulut akan meletus. Tengku Aqilah sedar di mata Tengku Ryan Ameer begitu membara api  kebenciaan terhadap dirinya. Mampukah Tengku Aqilah mengapai kebahagiaan dalam hidupnya? Mampukah Tengku Aqilah terus menagih kasih dari bapanya? Begitu utuhkah api kebenciaan Tengku Ryan Ameer pada Tengku Aqilah?

3 ulasan:

Cho Zila berkata...

bestnyer dapat membaca2 novel dengan jayanya akak memng tak punya masa gituler sekarang... memang kalau dapat baca novel tak leh berenti punya nak baca sampai habis gak... semua keje tak buat (itu akakler) tu ler akak tak leh mulakan...

:: Mrs.Eady :: berkata...

rindu nak bernovel tapi jarang sgt ade mase utk membaca nyer.

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! berkata...

cho zila : ni hobi zaman remaja.. tapi ni jadi terjebak bile adik bongsu dah abis belaja.. kalau hari keje jangan harap la nak baca kak.. baru buka x abis 1 bab dah menguap.. baca time weekend je.. tu pun kalau anak buah x datang..

mrs. eady : ni kira cam mengisi masa lapang la kununya.. nak abiskan 1 buku pun ambik masa.. hehehe.. x leh cam dulu² la.. hehehe