Ahad, Januari 8

ada perasan tak??

Salam 1 Malaysia..

korang ada tengok cite GEMERSIK KALBU tak?? aqasha ngan ayu raudhah.. korang suka tak?? mane best antara gemersik kalbu & tentang dhia.. bape bintang nak bagi.. bagi aku cam biasa je cite ni.. adaptasi novel.. sekarang cam tren.. novel di adaptasi menjadi drama.. filem.. ok gak.. dari cite yang kita tak penah tau.. dan novel tu pun akan mendapat permintaan kan.. makin laris la.. =)



ni nak cite.. korang pasan tak.. time cite gemersik kalbu ni dah abis.. kan kuar penghargaan.. kat situ sekali pasan ari tu.. kuar lencana sekolah rendah aku daa.. wah!! dah banyak drama belakon kat kampung ku.. pekan pun termasuk.. cantik kampung ku.. tu yang leh wat drama kat situ.. ahaksss!! bangga kejap..




ni kira kali kedua SKBK terkenal 1 Malaysia.. pertama.. yang iklan.. ada 4 orang budak pakai baju cina.. india.. melayu.. iklan tu aku tak bape ingat.. jalan citenya.. yang ni plak.. drama.. bangga kejap.. walaupun aku dah belas tahun tinggalkan SKBK.. last jejak Sekolah Kebangsaan Bukit Kapar bulan 5 tahun lepas.. chayok! chayok!

4 ulasan:

Masya berkata...

suke jugak tgk cerita ni.. dua² pun best... harap dalam gemersik kalbu ni xdelah mak mertua macam ku salmi tu.. nnt kt tgk.. kt yg marah hihihihihi.....

klik! klik! ceritaku! berkata...

hehehe.. ramai yang beremosi tengok tentang dhia tu.. marah beno ngan ku salmi..

tapi cite ni santai je rasanya.. tak beremosi.. tapi kita tunggu.. ape kesudahan dan jalan citenya..

Arjuna Sakura berkata...

Agak agaknya, ada tak ayat dibawah nie diucapkan oleh HERO citer nie?

"Kan ku menjadi arjuna dalam mimpi-mimpimu
Kan ku panah tepat ke jiwamu atas nama cintaku
Pari-pari ku utus bawa kau ke sini lagi
Terhapus semua air mata dengan senyuman"

klik! klik! ceritaku! berkata...

ayat ni sesuai untuk arjuna je.. tak de makne hero cite ni nak cakap cam tu KOT!