Sabtu, Januari 28

bile KLIK! KLIK! demam..

Salam 1 Malaysia..

hairan.. pelik.. nape baru snap pict 1 dah off sendiri.. tak sempat pun zoom tu masuk dia dah off.. tekeluar benda tu.. aku cas balik, cam ok.. klik! klik! jadi balik.. fuhhh!! mula la seriau.. nape plak ni.. buka bateri.. buka memori kad.. cam ok je.. (bukan tau sangat pun sebenarnya..) kepala dah fikir.. rosak ke?? aduhhh.. time-time nak berjalan sakan plak si klik! ni nak wat hal.. tak puas nak klik! pakai hp..

terkeluar zoom tu.. terus berhenti.. nape la.. hati risau betul..
sabtu pegi tesco.. teringat kedai kamera kat bawah tu.. kedai aku beli si klik.. tak le mahal mane si klik ni.. RM500 je.. tu pun beli sebab si klik lame tu rosak.. skrin nya bergaris-garis.. beli si klik ni pun sebab along nak konvo.. terpaksa la beli si klik.. nak beli DSLR cam tak mampu lagi.. mahal betui!! ada sape-sape nak hadiah kan?? kih!kih!kih!.. jawapannya.. sila kumpul duit dan beli sendiri..

setelah di telek-telek oleh doktor kamera.. rupanya si klik demam.. bateri dia dah rosak.. nasib tak merebak sampai kat kamera tu.. kalau tak.. hurmm.. si klik tak dapat di selamatkan.. ding! dong! ding! dong! ngan tokei kedai.. dapat la RM80 hengget.. harga asal dia RM100.. tak pasal-pasal melayan ganti bateri.. setakat ni dah 8 hari cam ok je si klik.. harap ok la.. kang tak berbaloi aku tuka bateri..

dah boleh tertutup cam biasa..
bateri tu yang kat sebelah yang lame..

4 ulasan:

Arjuna Sakura berkata...

Ehmm Perkara Biasa Kalau Camera Demam. Terutama Kalau Dlm Suasana Lembab.

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! berkata...

aik! ada kaitan erk.. suasana lembab ke x.. tokey kedai cakap lau x guna.. sila buka bateri kamera.. haishhh!!

CtAyue berkata...

klik2 ni mmg sensitif kan..hehe.. sy punye lagi lah. br beli pakai 3 bulan. dah wt hal.. lens dia tak leh masuk.emm.. tu kena g kedai tempat beli tapi tk pergi2 lagi.hehe.

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! berkata...

@CtAyue yang ni dekat 2 tahun.. ari tu la dia demam.. kene ganti bateri.. kopak la 80 hengget.. hehehe.. jgn la pas ni meragam lagi..