Selasa, Januari 3

FENOMENA : ombak rindu VS aaron aziz

Salam 1 Malaysia..

tahun 2011 tahun kegemilangan aaron aziz bagi aku.. drama.. filem.. telefilem.. teater.. semua dia berlakon.. memang betul-betul cipta nama tahun 2011.. aku rasa tahun 2012 ni dia akan dapat banyak anugerah.. korang rasa cam ne?? dari nora elena.. dia terus menempah nama.. satu persatu drama.. dari satu filem ke satu filem.. telefilem lagi.. di tambah dengan teater.. badai semalam..


santai je..

sangat kacak berkemeja putih

filem yang sangat di perkatakan.. OMBAK RINDU.. melopong orang tengok cite tu.. dengan gaya romantik.. perghhh.. mula dari drama bersiri nora elena.. semua orang dok cakap.. untung kalau ada suami cam seth tan.. tak cukup tu.. gadis-gadis idamkan nak cari pakwe cam seth tan.. romantik.. termasuk la aku.. lagi-lagi part yang bunga 1 bonet.. wow!! so sweet.. lagi-lagi dengan berkemeja.. kemeja putih you!! senyuman dia.. mak ai.. boleh bergetar jantung ni.. suka tengok dia ngan family.. so sweet.. happy always!

4 ulasan:

Arjuna Sakura berkata...

Alamak... macamana leh keluar pic saya kat sini.. hehehehe... maklumlaa org GLAMOR. hehehehe

klik! klik! ceritaku! berkata...

adoyaiii.. sang arjuna sangat perasaan erk!! benonya.. kamu jeles la tu.. sy suka aaron aziz.. :p

Masya berkata...

tp filem datin ghairah dia... org x ghairah/x pg nak tgkkan... sbb dekat sgt tayangan dgn ombak rindu kot.. terus merudum...

klik! klik! ceritaku! berkata...

bukan tu rasanya.. watak dia cam x menarik kot.. lagi pun heroin dia cam x sesuai je.. hehehehe