Jumaat, Januari 6

untuk SI MANIS..

Salam 1 Malaysia..

taraaaaa.. entry kali ni saje nak publish baju baru untuk anak-anak dara ummi.. ni kali ke 2 ummi belikan baju anak-anak dara dari Superb Mommy' Collections.. ummi tengok cam sesuai je baju-baju kat superb mommy's collections kat badan anak-anak dara ummi.. =) pasan plak ummi ye.. 

pink tu baju kakak chia & adik icha..
yang hijau putih tu baju kakak ayra..
cantik tak?? yang kaler pink ngan suar belang-belang putih pink tu untuk adik & kakak.. yang hijau ngan putih tu.. untuk anak kawan ummi.. nama dia ayra.. umo ayra 3 tahun.. tapi mama ayra kate suh ambik 4 tahun.. ummi dah lame nak belikan ayra baju.. dia cute! cam anak-anak ummi.. nanti nak suh mama ayra ambik gamba ayra masa pakai baju ni.. mesti cute! cam anak-anak ummi.. adik & kakak.. ari tu ummi beli baju lengan panjang.. kali ni ummi belikan baju lengan pendek plak.. same brand.. baby gap.. kain pun ok.. tak panas.. tak sabar nak tengok anak-anak dara ni pakai baju ni.. cute!!

4 ulasan:

nana nera berkata...

hahahhaaaa....baju utk ayra dh masuk blog dl ye...thanks ye acik nani...coz blikan ayra bj...nnt ayra posing baeeeekkkkk punya utk acik nani....TQVM...

klik! klik! ceritaku! berkata...

hehehe.. jgn lupe tau pesan acik nani.. pesan kat mama snap pict tu.. nanti send mms kat acik.. :p

nana nera berkata...

pic dh ada ni...nk x?...ayra posing kelakar tp...kikikiiiii....

klik! klik! ceritaku! berkata...

nana nera : nnt i publish! hehehe