Khamis, Disember 22

taklimat PLUS ujian darah..

Salam 1 Malaysia..

rentetan dari entry semalam.. SBPA semalam petang selesai sudah mendengar taklimat SBPA.. dengan kata lain.. kene juga tandatangan surat pilihan.. sebab.. pilihan yang di berikan.. menunjukkan harus juga tandatangan.. kalau tidak.. resign.. oh!! aku masih muda untuk itu.. hutang piutang masih banyak.. bagaimana harus resign.. SSM oh! SBPA.. redah je la.. ape lagi nak bikin.. demi mencari rezeki yang halal.. harap nasib menyebelahi diriku ini..

SSM atau SBPA??


selain taklimat SBPA.. pihak pentadbiran opis buat ujian darah.. apa kene mengena, taklimat dan darah? ujian darah di buat untuk sistem HRMIS.. nak tau jenis darah.. kalau nak dapat info dari staff.. alamat tak terisi la ruang jenis darah dalam HRMIS.. biasa la.. kalau yang memang tau.. ok.. yang tak penah tau dan tak nak ambik tau.. (aku la tu..) kang tak pasal-pasal salah masuk darah kalau jadi apa-apa kan.. pas ni.. just klik HRMIS je kalau masuk hospital.. segala kuar.. GL.. maklumat peribadi.. macam-macam..

nampak tak.. kene beratur..
nasib sambutan menggalakkan..




macam-macam reaksi wajah masa nak ambik darah.. bukan banyak pun.. sikit je.. ada yang pucat.. siap ada yang menangis lagi tau! jangan ketawa.. ingat dah beso-beso.. tak de yang menangis.. tapi tengok kawan aku ni.. steady je.. siap tengok jarum di cucuk lagi.. steady la bro..

taraaaaaaa... tengok lengan aku.. ngam-ngam kat pelipat dia ambik..
nasib tak berdarah.. dah le awak lasak..

apa juga keputusannya.. tandatangan atau tidak.. kita tunggu cuepacs punya keputusan.. masih punya masa untuk berfikir.. SSM atau SBPA.. renung dan fikir sejenak..

Tiada ulasan: