Khamis, Disember 15

REMOVE?? ada aku kesah!!

Salam 1 Malaysia..

suasana pagi yang agak mendamaikan hatiku pada awalnya.. pagi-pagi opkos jengah FB.. skodeng-skodeng mane yang patut.. dan tetibe terperasaan something.. oh!! awat tak pasan erk?? rasanya dalam minggu lepas or minggu ni kot "dia" buat.. ari tu masih ada lagi.. suka ati kamu la.. nak remove ke ape.. ada aku kesah.. kamu yang add aku.. ni kamu remove.. lagi aman.. segala status aku kamu tak intai.. kalau tak.. kamu intai dan kamu report.. pas tu kamu kate aku yang inform erk.. banyak betul songeh kamu.. peristiwa bulan Ramadhan aku tak leh lupa.. sampai ke la.. hubungan kami sudah hambar kerana kamu.. tapi tak pe.. ada hikmah.. aku pasti!!


pict dari pakcik google

pas ni tak yah nak kecoh-kecoh.. reporter la.. informer la.. ape saje yang kamu suka gelarkan.. ok!! semoga bergembira selalu wahai "KAMU".. peace yo!!

Tiada ulasan: