Selasa, Disember 13

sang OMBAK RINDU!!

Salam 1 Malaysia..

bile sang OMBAK RINDU memenuhi ruangan filem Malaysia.. banyak sungguh komen dari peminat setia NOVEL OMBAK RINDU.. ada yang positif.. ada yang negatif.. biasa lah.. dah nama pun manusia.. jadi macam-macam la komennya.. ape-ape pun.. good job kepada penerbit..

 poster yang menarik bukan??
OMBAK RINDU

aku tak terkecuali untuk menonton.. dengan sape?? sape lagi kalau tak dengan adik aku yang bongsu.. beria-ia.. sampai sanggup pegi beli tiket awal.. tak sanggup nak beratur masa hari tayangan nanti.. bagi aku menarik cerita ini.. ada juga babak yang tak sepatutnya di tayangkan.. sebab ape aku cakap cam tu.. sebab masa aku menonton.. ada juga kaum-kaum ibu yang bawa anak-anak mereka menonton sekali.. ye la kan.. tak kan nak tinggal anak dekat rumah.. mak nak tengok ombak rindu kan.. cuti sekolah plak tu.. angkut sama la kan..

 tara..
sang OMBAK RINDU..
dekat 2 jam la cite ni.. tapi cam tak puas sebab rasanya perlu lama lagi.. ahaksss!! kalau nak banding ngan novel.. lagi best!! pas menonton wayang ni.. aku dan adik pegi makan.. lepas berOMBAK berRINDU.. kita berPROSPERITY berSANDAE la kan.. mc'd!!

Tiada ulasan: