Rabu, Disember 28

IMAN brutal yang comel!! oh! cinta 3 suku..

Salam 1 Malaysia..

dengan ini.. secara rasminya.. aku dah selamat selesai baca novel.. CINTA 3 SUKU.. kelakar.. love.. sweet.. ha! campur-campur aku taip ya.. best! best! best! ada can repeat baca balik.. santai-santai je novelnya.. sekarang tengah berjuang baca novel lain.. novel apa?? tungguuuu... meh layan sinopsis..


iman brutal yang comel! sweet!!





SKETSA Perang’ di pertengahan jalan menjadi detik pertemuan pertama antara Minah Sewel dan Mamat Tiga Suku. Sejak itu, pertemuan demi pertemuan tercipta. Anehnya, setiap pertemuan dihiasi insiden perlanggaran.
Iman – gadis comel yang nakal dan berperwatakan kasar atas dasar mahu melindungi diri lantaran pengalaman masa silam. Kehilangan abah tersayang menjadikan dia sebatang kara. Kebencian si ibu tiri menambah lara hidupnya lantas dia membawa diri ke kota. Kehadiran Suhaila dan Razif secara tidak dirancang membolehkan dia menumpang kasih dan sayang.
Arie – pertemuannya dengan Iman menghadirkan seorang musuh dalam hidupnya. Si Minah Sewel! Sikap kasar dan mulut celopar gadis itu menimbulkan kejengkelan di hatinya. Tidak seperti kekasihnya yang manja dan pandai menggoda.
Iman dan Arie tidak sehaluan. Seorang ke simpang kiri, seorang lagi ke selekoh kanan. Tetapi, haluan berbeza itu membawa mereka ke satu jalan lurus bernama keserasian. Namun tiada seorang pun menduga lorong yang sedang mereka lalui itu rupa-rupanya penuh dengan onak dan duri.

2 ulasan:

raihana latif berkata...

hohoho...nani minat novel gk ek...

AdaM Hawa berkata...

minat tu dari zaman remaja.. ni ditambah plak dengan adik yang suka sejak abis study.. tumpang sekali la gamaknya.. hehehe..