Khamis, Disember 29

sekadar coretan K.A.M.I

Salam 1 Malaysia..

2011 hampir melabuhkan tahun.. 2012 bakal menjelma.. pasti banyak kenangan pahit dan manis.. tidak terkecuali aku.. dalam pahit.. ada manis.. ada getir.. bagiku tahun 2011 amat mencabar aku sebagai seorang khalifah di muka bumi Allah s.w.t.

entry kali ni nak cerita time berjimba dengan klik! klik! iaitu.. K A M I.. mungkin tahun depan sorang akan ke jinjang pelamin.. tinggal lah kami bertiga.. jodoh pertemuan di tangan Allah s.w.t kan.. selagi kita bersama.. kita cuba bergembira dan bersama ok!


K.A.M.I di JERAM






aktiviti yang pertama tahun ni.. berlokasi di Jeram.. Aroma Ikan Bakar.. ape lagi.. makan la kan.. dah popular tempat ni.. orang KL pun ada yang datang ke sini.. katenya murah.. kalau di bandingkan dengan tempat lain.. memang agak murah la.. KAMI suka bandingkan dengan Muara Ikan Bakar Port Klang.. sini lagi murah dan sedap! nak tau lebih lanjut FACEBOOK  dan KLIK DI SINI.




K.A.M.I di STEAMBOAT




destinasi ke 2 KAMI.. Flaming Steamboat Sunway.. sedap! sedap! sedap! (cam upin ipin..) murah pun iye.. dia kira per head.. 1 kepala.. RM26.90 bagi dewasa.. bagi kanak-kanak RM9.90 (4-10 tahun).. makan lah sampai tak mau-mau ya.. sampai kenyang.. jangan kenyang sangat.. kang muntah plak.. nak tau detail.. KLIK DI SINI kalau tak silap ada 3 branch.. shah alam.. sunway.. setapak.. di shah alam baru buka.. orang kate tak banyak pilihan..


K.A.M.I di ICT



dan destinasi ke 3.. ICT.. lawak je.. dekat shah alam.. tapi baru nak terjah.. ada aku kesah?? saje cuci mate tengok lampu warna warni.. masuk untuk parking RM10 sebuah kereta.. ramainya orang.. jangan cakap la.. dari jauh pun ada yang datang semata-mata nak tengok lampu warna warni.. kanak-kanak yang paling seronok.. yang terbaru ni siap ada rumah salji lagi.. sejuk cam negara omputih yang ada salji.. mahal kot nak masuk tu.. nak tau lebih lanjut.. KLIK DI SINI.

ada juga aktiviti lain KAMI.. santai-santai je.. wayang.. tutti frutti.. jalan-jalan.. harap tahun 2012 ke lokasi yang agak menarik lagi.. dan di permudahkan segalanya.. baik dari kesihatan.. kewangan.. kelapangan masa.. InsyaAllah..

Tiada ulasan: