Isnin, Mei 21

TAK terkata..

Salam 1 Malaysia..

fuhhh!! hari ni benar-benar MONDAY BLUES.. blog pun sudah mula bersawang.. adehhh.. kawan-kawan.. tolong buangkan sawang blog aku ni.. banyak beno keje urgent.. terabai sudah blog ni.. pagi ni curi-curi menconteng blog.. ramai kawan-kawan opis tak de.. semua ke majlis ANUGERAH PEKERJA CEMERLANG.. TAHNIAH!! aku?? haishhh.. masih tak nampak bayang untuk menjadi pekerja cemerlang kot.. ate.. nak cemerlang bagaimana.. adakalanya TERmelawan bos.. ahaksss!! tak pe.. niat kene betul.. bekerja kerana Allah s.w.t. kan?? kan?? demi mencari rezeki yang halal.. InsyaAllah..

today.. aku sangat le lemau.. letih.. lesu.. banyak la perkataan yang sesuai digunakan.. mengantuk pun ado.. mane taknya.. minggu ni 2 kali ke Sabak Bernam.. dah tu.. aku ni mane penah drive jauh-jauh.. opkos la penat.. letih.. tapi mencabar gak pada aku.. nak biasakan diri dengan si kura kura.. kesian kura kura.. dah terlebih berjalan-jalan minggu ni.. 

dengan keadaan opis yang sunyi ni.. kalau dapat tido.. bestnya la.. aik!! nak curi tulang pulak?? jangan!! jangan!! ish.. ish.. ape daaa... betul-betul letih.. semalam adinda konvo.. di PSIS.. next entry la pulak.. gamba pun tak transfer lagi kat pc.. tapi ada drama di sebalik konvo adinda.. air mata mengalir tanpa disedari.. betapa kecilnya hati aku ini.. syukur.. amanah yang aku galas sedikit telah aku tunaikan.. moga dirimu terus maju jaya adik ku..

7 ulasan:

Izwa Kamaruddin berkata...

hari ni tak blues!hehehee..

LiNda berkata...

huhu...ari isnin biasela semua monday blues. Kalo ikut ati memang nk tido je kan

Ayu berkata...

Rilek...rilek...make urself a cup of coffee, take ur time ya?:D

rieda_ffya berkata...

x mau malas2....chayuk2...keje n keje...

Aine Ainun berkata...

Tahniah untuk adik..
sure terharu kan...

lama x singgah sini...=)

shahrazali berkata...

keje x perlu rajin2 sgt,,,,yg penting keje elok2...hehehe...

jgn curi2 tulang ye...

Saya Disini berkata...

biasa la klu ari isnin..hehe..isnin ngn jumaat hari mls wk keje hehe