Khamis, April 19

SELAMAT tinggal..

Salam 1 Malaysia..

ape macam mood ari ni?? ada ok ka?? mood minggu ni boleh dikatakan asik ke laut je.. mood tak de.. rasa cam nak cuti panjang dan cucuk di rumah bersantai-santai dengan bonda.. nak cuti lagi?? haishhh!! cuti pun bukan ada banyak mane pun.. program siap cantik tersusun.. dan takut pulak ada kecemasan ape-ape.. harus simpan cuti ok!!

len kali jangan nak terima.. ahaks!

minggu lepas dengan dekat hati ini membuat keputusan "terminate" card credit.. penyakit benonya bile ada benda alah ni.. suka suki je nak slide card credit.. (betul ke eja cam ni.. belasah je la..) bahananya.. hujung bulan dapat surat cinta ok.. akan menjadi seperti beban ni nak bayar tiap-tiap bulan.. adoyaiii.. tu yang berat tu.. bil yang sedia ada pun agak perit.. ni tambah dengan card credit.. dah guna.. kene la bayar kan.. dari melarat.. baik terminate.. nasib la senang urusannya.. buat bayaran akhir.. conformation kat HQ.. selesai..

dah berlubang..

kesimpulannya.. pas ni jangan nak terima offer card credit ya.. ada 1 cukup la.. jangan banyak-banyak.. menyiksa diri dihujung bulan nanti.. jangan cari penyakit!! peringatan untuk diri sendiri.. tiada kene mengena dengan orang lain.. SELAMAT TINGGAL!!


5 ulasan:

Yana Halim berkata...

tak pernah ada kad kredit. huhu... :)

shahrazali berkata...

x pernah lg ada kad kredit sbb blum masa nk guna.....keje pun x lg,,cmne nk ada kad kredit kan...hehe..guna mmg sronok,,nk membayar tu yg payah...

LiNda berkata...

hehe, linda dr dlu elak gune kad kredit, nnti mnyushkan diri nk membyar..dah le linda ni kuat shopping

Masya berkata...

hihihihi... memang takut kalau dah terjebak kan...

AdaM Hawa berkata...

pakai bile perlu.. kalau tak de lagi bagus.. hehehe.. kalau ada khas untuk emergency ok la.. hehehe