Jumaat, April 6

KACAK.. segak.. tampan..

Salam 1 Malaysia..

sejak kebelakangan ni aku rasa la.. ni pendapat aku.. penonton akan menonton drama.. filem.. teater.. telemovie.. berdasarkan raut wajah.. terutama haruslah HERO kan.. heronya harus KACAK.. SEGAK.. TAMPAN.. ini adalah satu pekara yang penting untuk menghasilkan satu drama/filem/teater/telemovie.. kalau jalan ceritanya menarik sekali pun, kalau heronya tak menarik perhatian penonton.. mesti rating nya ala-ala suam-suam kuku.. wahh!! pandailah aku buat analisis.. (sebab aku pun adakalanya cam tu.. ahakss!!) HEROIN pun sama gak.. ni cite hero sebab kebanyakkan drama/filem/teater/telemovie ni di tonton oleh kaum HAWA.. kebanyakkan tau.. bukan memang.. ye la.. ibu-ibu di rumah yang suri rumah sepenuh masa.. bile waktu petang kebanyakkannya masa mereka di depan tv.. kebanyakkan tau.. bukan semua.. ampun kalau silap taip dan pemikiran..

dan ianya akan seperti menjadi musim.. kalau hero tu yang sedap meletop.. hero tu je.. pasan tak?? haishh!! ke aku je yang pasan.. waktu tu memang laku habislah hero tu.. meletop la senang cakap..

hero TENTANG DHIA
HERO drama/filem/teater/telemovie
 
HERO cinta buat emelda

HERO cinta elysa
APA CELOP!!
NUR KASIH..
tengah HOT.. BICARA HATI..
tidak di sangkal lakonannya.. SHAHEIZY SAM..
dan mereka semua KACAK.. SEGAK.. & TAMPAN.. bakat dan raut wajah kene seiring jika mahu ke dunia lakonan.. tapi yang penting BAKAT.. raut wajah adalah bonus.. ramai lagi pelakon yang kacak.. segak.. tampan.. kang jemu lak orang tengok entry aku ni.. MANA SATU PILIHAN HERO ANDA?? ADA TAK DALAM ENTRY NI?? peace yaw!!


15 ulasan:

LiNda berkata...

paling suke sharnaaz ahmad..hehe..untunglaaa shila amzah ..:)

Saya Disini berkata...

oowh..xde pulak lelaki hitam kt sini..haha

ciksukaberangan berkata...

hehehe. betol la tu. hero hensem, konfirm ramai tengok. hahahaha. sebab tu ramai betol yang minat cite korea :D err, aaron aziz <3

:: Mrs.Eady :: berkata...

hensem hensem hensem...

Aine Ainun berkata...

Kalo dulu, beria minat artis...
Tp skrg tak lagi....biasa2 je...

Stakat tgk drama n layan....

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) berkata...

Nk fahrin hehe

CtAyue berkata...

suke adi putra, botak & aoron aziz... tp suke giler2 kt adi putra.hensem dan boleh cair tgk dia berlakon.bila lah nak jumpe depan mata nih.. :)

AdaM Hawa berkata...

BABY(MAMA AMANA & ARIEF): adoyai.. cam ne leh lupa.. nak letak pict FAHRIN.. suka dia gak!! single lagi.. kan²..

AdaM Hawa berkata...

@Saya Disini hehehe.. ala-ala gelap sikit.. boleh la.. hehehe

Acik Erna berkata...

Assalam AH...acik tengok drama tv tak kisah siapa pun heronya..janji citernya acik suka..he he

Cik FaRiZaM berkata...

semua nye kacak >_<

syukur diatas nikmat yg diberi..

singgah n follow ur blog

follow blog sy juga ye

http://afasz.blogspot.com

AdaM Hawa berkata...

@Acik Erna hehehe.. jalan cite yang best erk achik..

AdaM Hawa berkata...

@Cik FaRiZaM mekasih sudi jadi pencetus kehangatan sy.. InsyaAllah akan follow awak..

shahrazali berkata...

hamboiiiiiiiii.....hehe..

mmg semua kacak, segak dan tampan..

mmg kebanyakan pompuan tgok drama/movie tu sbb hero2 cmni berlakon..

Cho Zila berkata...

tak tau yang mana satu pilihan hati... entahler... semuapun hensem dan berbakat gak...