Jumaat, Januari 20

FAREWELL : Jurutera Daerah & Jurutera Bangunan

Salam 1 Malaysia..

setelah hampir 3 tahun bersama.. kini tiba masanya kita berpisah.. suka duka.. gurau senda.. pahit manis.. akhirnya kita berpisah jua.. lumrah dalam kehidupan.. bertemu dan berpisah.. panjang umur.. kita jumpa lagi.. Jurutera Daerah En. Saleh b. Ismail.. sepanjang berada di sini.. banyak jasa dan tunjuk ajar darinya.. aku sangat menghargai.. akan aku amalkan dan sentiasa berhati-hati dalam melakukan tugas hakiki mahupun mengikut arahan semasa.. 1 pekara yang aku tak akan lupakan.. bulan pertama beliau ada di sini, berlaku sedikit salah faham antara aku dan beliau mengenai tatacara tugas seharian ku.. abis di rombaknya 1 bahagian ku.. biasalah.. manusia.. mane boleh usik kalau dah biasa buat kerja tu.. terus MELATAH!! ambil masa juga nak sesuaikan.. banyak perubahan yang terpaksa bahagian aku harus terima sepanjang beliau berada di sini.. MEKASIH BOSS!! selamat bersara BOSS!

majlis perpisahan & serah tugas
berbaju putih JD baru.. berkot JD lama..

mood saat itu : aku sedih
setelah hampir 4 tahun.. kita berpisah juga.. walaupun kita banyak berurusan di saat membuka sebutharga yang menimbun.. menggunung.. sampai lenguh jari dan tangan.. tapi beliau masih mampu memberikan senyuman.. yang ada kalanya.. aku kene marah.. sebab.. terlalu banyak sebutharga.. "apa nak buat JB, kerja ni banyak sangat.. kalau boleh saya pun tak nak dera JB.. " ayat staff dan bos kecik.. =) itulah Jurutera Bangunan En. Mohamad Ashrulnizam b. Abdul Rahim.. masih muda dan banyak lagi peluang untuk beliau bertukar ke tempat-tempat lain.. sekarang beliau ada di PROKOM (betul ke eja cam ni?) semoga maju jaya ya di sana..

inilah dia..
JB yang dah bertukar di PROKOM.. muda kan??

Tiada ulasan: