Isnin, Januari 2

apa ya en. AZAM??

Salam 1 Malaysia..

sehari selepas tahun baru.. mesti ramai orang akan berkata mengenai :A:Z:A:M:.. azam berazam.. aduhhh.. tahun ni aku malas nak berazam-azam.. mencari En. Azam nak la.. lagi-lagi cam dalam cite bila cinta bertasbih.. ape macam?? ada berani?? =)



tahun 2012.. apa perancangan anda?? ada yang boleh di kongsi bersama saya?? azam.. azam.. azam.. tahun ni aku cube memupuk rasa REDHA atas ketentuanNYA.. tu boleh di katakan azam ke?? boleh tak kawan-kawan?? 

ku menyusuri hari-hari yang mendatang..
dengan hati yang kecil..
bersama semangat yang besar..
ku mohon ketabahan dan kesabaran..
dalam meniti arus kehidupan..
masa akan terus berlalu..
masa tidak akan berundur..

amboi! berpuitis la pula.. ada 2 benda yang utama ingin ku kecapi tahun 2012.. tapi.. BIARLAH RAHSIA.. yang lain bagiku.. 1 kewajipan.. yang aku harus patuhi.. tunaikan.. aku hanya memohon padaMU Ya Allah.. moga aku tabah.. kuat.. sabar.. usaha.. doa.. tawakal dan redha.. Ya Allah.. permudahkanlah segala urusanku.. Amin..

Tiada ulasan: