Rabu, November 21

Wordless Wednesday : tak pasal-pasal..

Salam 1 Malaysia..






selalunya.. aku sentiasa berhati-hati bila nak menjawab phone.. asal nombor tak kenal.. memang tak angkat la.. tapi ntah kenapa.. kali ni.. bukan nombor yang keluar kat skrin handphone.. PRIVATE NUMBER.. aku boleh angkat.. dan tatau cam ne.. aku ikut je katanya.. dia mintak nombor kad atm maybank aku.. dengan rela hati bagi.. haishh!! blur!! kenapa jadi cam tu.. bile dah letak phone.. baru tersedar.. kenapa aku bagi nombor kad atm.. siap yang 3 nombor di belakang kad lagi.. Ya Allah.. dan terus bertindak call MAYBANK.. blok kad.. Alhamdulillah.. berjaya..

tak pasal-pasal.. kene buat kad lain.. dari kad atm kaler kuning.. ke kad atm buah ceri.. dan sekarang.. kad atm MU.. lain dari yang lain.. siap tanya kat kerani bank.. "dah tak de kat ceri ke.." dan beliau menjawab.. "yang ni limited edition.. nak ni ke nak ceri.." sengih-sengih aku jawab.. yang ni pun boleh la..

so.. peminat MU.. pemegang akuan maybank.. bertukarlah kad.. selagi stok masih ada.. [eh! ke kad ni dah lama.. aku je yang tak tau.. haishh!! sory kalau dah tertinggal bas ea bab kad atm maybank ni.. (^_^)]


nota blog : ini bukan WW lagi dah.. dah banyak ayat ni.. ampunkan ku kawan-kawan..

4 ulasan:

Afasz berkata...

huhu

Acik Erna berkata...

assalam AH he he..memang tak jadi WW dah

LYAfrina berkata...

ishh.bahayanyer bg no acc bank tu.. takut org buat jahat je..mujur btindak cpt kol bank..

sekali tgk igt kan kad biasa2 je.. rupanya atm..klo x baca..mmg xtau..

Yana Halim berkata...

adoiii....nasib baik!