Isnin, November 5

GOOD LUCK kembar..

Salam 1 Malaysia..

MORNING!! pagi betul aku ber entry hari ini.. gaya cam semangat je ea.. harap dengan menghirup udara di tanah tinggi hujung minggu lepas melapang hati dan dada ini.. moga bersemangat untuk bekerja.. sudah cuci mata kan.. jadi.. jangan banyak alasan lagi untuk minggu ini.. senyum sokmo deh!

ingin mengucapkan GOOD LUCK kepada pasangan kembar adik sepupu.. Farhana & Farahin.. semoga tenang-tenang menjawab soalan SPM tahun ni ya.. kami di kampung sentiasa mendoakan semoga kamu berdua dapat menjawab soalan dengan mudah ya.. sorang di aliran agama.. sorang di aliran biasa.. satu di sabak bernam.. satu di petaling jaya.. mula-mula dulu.. sangat meragam.. asik menangis hari-hari.. masuk form 2.. semua dah stabil.. mak ngan abah la yang pada mulanya susah hati bile anak hari-hari menangis.. susah hati betul.. sampai abah cakap.. yang sabak bernam.. balik sini.. kesian mak ngan abah kamu berdua.. huru hara kejap.. tapi sekarang.. Alhamdulillah.. semuanya dah ok..


gambar raya 2 tahun sudah rasanya..

semoga lepas ni.. boleh sambung belajar seperti mana mak ngan abah harapkan ya.. walaupun dengar cerita.. nak sambung ke Mesir yang sorang tu.. pasti yang sorang lagi terasa.. sekarang.. 2 minggu sekali boleh berjumpa.. lepas ni kalau ada rezeki sambung belaja di Mesir.. entah berapa lama pula boleh berjumpa.. apa-apa pun.. aku mendoakan yang terbaik untuk kalian.. moga termakbul doa kami.. Amin..

8 ulasan:

Yana Halim berkata...

semoga berjaya hendaknya. anak sedara akak pun ada jugak yg exam ni.

rieda_ffya berkata...

gud luck kembar...lps ni wat sementara bole bersama kembali le sblm dpt futher study...

LiNda berkata...

Insyaallah, semga berjaya utk si kembar. SPM penentu mase depan. :)

Saya Disini berkata...

gud luck

Cho Zila berkata...

selamat berjaya hendaknyer... SPM memang menentukan perjalanan hidup....

izzah berkata...

baca buku n tenang insyAllah leh jawab..gud luck jgk kembar...=)

shahrazali berkata...

wahhhhhhhh..msti diorg debor2 kan...hehehe...

good luck utk mereka berdua...nasihat utk mereka,,,usaha lebih dan bykkan berdoa...

Masya berkata...

good luck buat mereka.....
kembar yer...