Isnin, November 19

gadis dan.. BUNGA..

Salam 1 Malaysia..

5 Muharram 1434H.. cuaca yang sejuk hari ini.. rasanya sampai ke petang.. memandangkan sejak subuh tadi hujan gerimis.. dan sewaktu entry di taip.. langit gelap seperti waktu maghrib.. dan gerimis halus.. dan sejuk.. mesti rasa lapar kan?? kan?? haishh!! makan lagi.. bile sejuk.. teringat kenangan di cameron highland.. sambung part 3 cerita di sana.. sebagai kenangan..

membelek sakan bunga di sana.. tapi 1 pun tak beli.. yang di beli kaktus.. 6 pasu kecik 10 hengget.. bahagi 3 orang.. sorang 2 pasu.. hero?? opkos dia tak nak kan.. nanti cuti panjang dia nak bawa gepren dia plak.. ni dah bawa kami.. beruntung la juga.. ada pilot.. kalau tak.. jangan harap la bonda-bonda kami lepaskan kami ke cameron highland.. mekasih pilot.. next time nak bawa kami ke mana??

gadis dan bunga.. wahh!! sakan posing je.. layan pict kami yang tak seberapa ni.. dengan gaya yang ntah apa-apa.. yang penting.. HAPPY..

opss!! 18sx sudah!! gaya si pink ni.. buat gelak je.. kami bile beraksi.. cam ni la gamaknya.. sampai tukang snap gamba jenuh tunggu aksi kami yang ntah apa-apa..

beberapa keping gamba yang sempat di snap untuk kenangan..

suka pict ni!
dan last aksi..


gadis dan bunga.. tak dapat di pisahkan bile bertemu.. tapi bab nak menjaga.. haishhh!! aku sangat kurang rajin.. siram ok.. tapi bab nak bagi baja.. trim-trim.. mak aiii.. sangat MALAS.. teringat kata adinda.. "memang sesuai la beli rumah pangsa.. tak yah tanam pokok-pokok sangat.." yea!! tu semamangnya.. tanam untuk cuci mata saje.. (^_^)

kalau rajin.. update entry ke pasar cameron plak.. kalau rajin.. kalau tak.. berakhir di sini saje kisah cameron highland.. sekadar cuci mata di sana.. next trip rasa cam nak ke legoland.. tapi kalau tak tercapai.. nak ke belah selatan juga.. harap boleh la tertunai hajat di hati..

nota blog : berapa A la kak chik dapat ea dalam keputusan UPSR hari ni?? harap sesuatu yang menggembirakan hati ayah dan mak.. InsyaAllah..


8 ulasan:

rieda_ffya berkata...

wah syok tengok bunga-bunga segar tu sampai hati pon berbunga....bestnye kalo dapat g sane..

Acik Erna berkata...

betul AH gadis dan bunga sama2 cantik bunga dan gadis

LiNda berkata...

paling syok dkt cameron mestila bunga kan.,.cantik dan segar2 je, bile bawak trun da layu..hehe

Cho Zila berkata...

nasib akak baru pergi CH kot idak menangis tengok gambar bunga2ni..
CH antara tempat yang sangat suka dilawati.. lain dari yang lain ada bunga, ada stoberi, ada makanan berbeza.. cuaca juga berbeza.. alahai nak pergi lagi...

LYAfrina berkata...

cantik !
kalerful....

Saya Disini berkata...

bunga segar,,,cantiknye

Unknown berkata...

besnya bunga2 (^___^)

Unknown berkata...

tima kasih atas doa ye (^___^)