Selasa, Mei 28

TANPA dirancang

Salam 1 Malaysia..

sarapan apa pagi ni?? aku makan twiggies je.. minum air masak.. tengahari nanti makan ape ea yang sedap?? bila nak dekat puasa kan.. tekak aku ni selalu meragam.. teringin makan itu.. teringin makan ini.. tekak korang cam tu tak?? haishhh!! makan je aku ni.. makin la bam-bam tak terkata.. ahaksss!!

cuti 3 hari hujung minggu lepas.. banyak betul agenda aku.. setelah bertahun-tahun tak ke pasar Jumaat kat pekan aku.. Jumaat lepas aku pegi ngan adik aku.. udah lah pagi tu hujan selebatnya.. ke pasar pun lewat.. saje jalan-jalan tengok tudung.. mak aiii.. macam-macam jenis tudung yang ado.. rambang mata di buatnya.. alih-alih belikan tudung bonda ja.. tudung aku tak beli pun.. dah tak tau nak memilih bile bersesak-sesak..

Sabtu.. tanpa di rancang awal.. lepas zohor.. bawak si minah sorang tu ke PESTA BUKU SELANGOR 2013.. memandangkan adik aku kerja.. petang tu rasa cam tak de program.. lepas masak.. call si minah ni.. set!! pergi pesta buku.. time ada pesta buku kat pwtc tak pegi memandangkan banyak hal majlis angah tak setel lagi.. ni dah dekat.. bawak je la.. 

nasib la parking senang dapat.. kalau tak.. ermm.. kompom balik la.. awal-awal lagi dah bg tau kat minah tu.. tak de parking kita balik.. rezeki dia.. ada parking.. masuk basement.. terus ada parking.. bayar je la.. RM5 untuk 2 jam.. lokasi.. SACC MALL.. 1st time parking basement.. 2nd time sampai ke situ.. ahakss!!

banyak juga both yang ada.. jenuh gak mencari both Karya Seni.. Kaki Novel.. Karangkraf.. SR Publication.. upin ipin punya both pun ada.. buku agama pun ada banyak.. macam-macam ada la.. senang kata.. sediakan RM je la.. 

ha.. ni la dia.. budak yang nak sangat pergi pesta buku ni.. rezeki dia.. dapat bergamba dengan penulis novel ni.. SITI ROSMIZAH.. dia suka sangat dengan karya Siti Rosmizah ni.. novel penulis ni.. semua dia ada.. Takdir Itu Milik Aku.. 7 Hari Mencintaiku.. Lafazkan Kalimah Cintamu.. yang terbaru dia beli kat sana.. CURI_CURI CINTA.. siap dapat autograf lagi.. semuanya tebal-tebal belaka novel dia..


bergamba sudah.. dapat autograf sudah.. dalam 4.30petang kami gerak balik.. cukup la perabis duit sorang hampir RM100.. lain kali kalau ada lagi.. berkesempatan.. kita pergi lagi.. 

hasil dari Pesta Buku Selangor 2013.. kecuali yang atas.. agak kecewa tak dapat beli Sebenarnya Saya Isteri Dia.. dah abis stok.. maka.. beli online saje.. dan Teduhan Kasih yang sangat sweet gitu.. ahakss!! penangan drama la ni.. apa-apa pun.. kene abiskan baca ni semua.. baru boleh beli yang lain.. kalau tak.. kang Bonda bersuara.. asik-asik novel.. sebab.. nanti tak de sape layan Bonda.. walau cam ne sekalipun.. Bonda tetap di hatiku.. peace yaw!!

1 ulasan:

Masya berkata...

BAHANA² TEDUHAN KASIH TU NAK BELI JUGAK.. XTAULAH SEMPAT X PG FIESTA BUKU NI.. X SEMPAT BELI ONLINE SUDAH.. POS FREE KARYA SENI ...