Jumaat, Mei 17

Corat Coret 12052013

Salam 1 Malaysia..

JUMAAT yang indah.. hujan di pagi hari.. elok berdoa.. moga Allah makbulkan doa yang di pohon..

Syukur Alhamdulillah.. Majlis Persandingan Abangku telah selamat berlangsung di teratak bonda ahad lepas.. 12.05.2013 Selamat Pengantin Baru Angah.. Semoga Berkekalan Hingga Ke Syurga.. suka duka di hari persandingan angah.. sentiasa tersemat di hati ini.. tanpa di sedari air mata mengalir di saat angah duduk di atas pelamin.. bukan aku seorang yang menangis rupanya.. bonda.. pakcik.. makcik.. adik sepupu.. adik beradik juga merasainya.. sebak.. syahdu.. hanya padaMU Ya Allah.. ku berserah..

 pelamin mempelai..

bertemakan merah putih.. majlis kenduri nampak ceria.. dalam kesederhanaan kami meraikan majlis perkahwinan angah.. ala kadar kata orang.. tetap meriah dengan kehadiran para tetamu dan juga saudara mara.. terima kasih atas kesudian mereka yang hadir..

bersiap sedia untuk bergerak.. secara kebetulan pengapit warna baju lebih kurang.. 
kalau tak.. mesti nampak janggal..

apalah yang makcik aku buat tu ea.. tabur bunga rampai ke apa ea?? lupa sudah..

pilihan warna daripada pengantin.. merah putih.. nampak berseri.. kedua mempelai..

beberapa keping gambar sebagai kenang-kenangan di hari bersejarah ini.. bersama family sabah dan family ku..
 bersama kedua ibu bapa pengantin perempuan..

bersama rombongan pengantin perempuan.. ada yang dari sabah ada yang dari sini.. 

inilah family ku.. abang ipar ngan 2 orang anak buah lelaki ntah kemana.. ini je yang sempat di snap time angah bersanding.. yang lain ada pada kamera abang ipar.. tak sempat nak colek.. gamaknya kene pegi Melaka la ambik.. 

doa kami untuk angah.. semoga dapat membimbing isteri dan berkekalan hingga ke Syurga.. Amin.. berbahagia bersama anak-anak tersayang..

terasa rindu sangat-sangat pada adik dan kakak.. harap mama bagi kakak ngan adik time cuti sekolah nanti.. ummi nak bawak adik ngan kakak jalan-jalan..





2 ulasan:

Masya berkata...

alhamdulillah.. tahniah dapat akak ipar, x sangka dtg sama tema pulak hihihihihi .... moga jodoh mereka berkekalan.. amin...

Aine Ainun berkata...

selamat pemgantin baru angah..=))

Berseri2 pengantin..
sama2 tumpamg hepikan...=)