Khamis, April 25

tanya sama HATI..

Salam 1 Malaysia..

Khamis datang lagi.. malam Jumaat ya malam ni.. cepat masa berlalu.. 2 hari cuti.. opss!! cuti 1 hari je.. semalam MC.. sakit urat.. sakit otot.. lebuh pun ya.. nak kate kerja berat sangat.. tak juga.. setakat stapler kerja yang banyak tu je.. kat rumah.. tak di sangkal la.. kerja berat di lakukan.. al maklum.. nak buat kenduri kawin.. ada je yang nak di buat.. tak boleh duduk diam-diam..

dah petang-petang.. malas nak berentry panjang.. sekadar berkongsi gamba sekeping..

ha! nak yang mane? atas? tengah? bawah? tanya sama hati.. 

bukan nak berpolitik.. cuma ianya mencuit hati kami sebagai penduduk kampung.. setahu aku.. nama JALAN UMNO di Malaysia ni ada 2 je.. 1 di kampungku.. 1 lagi di pontian.. try buka map Malaysia.. ada lagi ke nama yang sama ni selain 2 tempat ni..

beginilah keadaan bila nak PRU.. agak sengit rasanya PRU13 ni.. sama-samalah kita tunaikan tanggungjawab kita sebagai rakyat Malaysia.. gamba di atas hanyalah sebagai coretan di petang hari.. SAYA PILIH MENGUNDI!! 05052013!!

4 ulasan:

CtAyue berkata...

comelnya nama jalan tu..mmg ada erk..hehe.. sy pun pilih mengundi..sy pilih malaysia.. :)

Masya berkata...

lama tak pg rumah kat jalan umno ni hihihihii

Cho Zila berkata...

alamak akak tak tau lak ada nama jalanni... kat klanglahni yerk...

Riedaffya ibrahim berkata...

ade nama jalan camni ye..sy pon pilih mengundi