Khamis, April 11

SEMAK

Salam 1 Malaysia..

semalam dah umum dah.. tarikh penamaan bila.. tarikh undi bila.. nasib baik la.. 5 Mei 2013.. kalau 12 Mei 2013.. mau bonda pening kepala.. sama tarikh dengan majlis kenduri kawin angah.. mau kelam kabut tukang masak.. walaupun tukang masak tu sepupu-sepupu ku.. Syukur.. Alhamdulillah.. dipermudahkan..

entry yang agak simple je hari ni.. memandangkan kepala agak ting tong.. membuka sampul surat yang terlalu banyak.. ada 2 peti lagi yang harus aku buka.. dah nak penuh kotak putih dengan sampul terpakai.. penuh je.. jual kat india yang beli kertas lama tu.. leh tampung-tampung duit tu nanti untuk 5S.. banyak lagi tak selesai.. huh! mau pening kepala lagi fikir 5S yang belum-belum berkesudahan.. haiishhhh!! dah berjela membebel ni..

marilah sama-sama.. kita semak.. dimana lokasi kita mengundi.. saluran berapa kita mengundi.. berapa nombor siri kita.. untuk memudahkan kita di hari mengundi.. meh nak bagi link pada sapa yang belum semak..






5 ulasan:

:: Mrs.Eady :: berkata...

dah semak..

Riedaffya ibrahim berkata...

nak semak jugak nnti

NM03 berkata...

kazen kita bertunang 4/5... huh, selamat....

Aine Ainun berkata...

saya....

x mngundi.. xdaftar!
erm...rugi..

LYAfrina berkata...

lya dh semak td.. 1st time nk ngundi ni..eksited