Khamis, April 4

apa yang PENTING..

Salam 1 Malaysia..

semalam parlimen telah dibubarkan.. menjelang PRU 13 ni.. bendera.. jangan cakap lah.. sebelum dibubarkan pun dah macam nak pilihanraya.. bendera kanan kiri.. yang biru tua.. yang hijau.. yang putih.. yang biru muda.. haishh!! paham-paham sendiri la.. bendera parti mana ea.. tapi aku suka dengan keadaan bendera cam tu.. ala-ala teruja kot.. PRU kali ni.. PRU ke 3 untuk diriku.. "SAYA PILIH MENGUNDI" 

dalam situasi begini.. macam-macam pendapat individu.. parti ni ok.. parti tak ok.. tepuk dada.. tanya diri sendiri.. nak parti mane memerintah negara.. Malaysia negara demokrasi.. tak mau cakap banyak-banyak pasal politik.. cuma nak share 1 gamba yang ada benarnya.. tertarik aku dengan ayat-ayatnya.. 



3 ulasan:

❤Kamsiah❤ berkata...

jgn lah sampai terputus persaudaraan dek berbeza fahaman politik

Masya berkata...

saya pilih mengundi jugak.. kali pertama nak pergi ni hihihihihi

shahrazali berkata...

apa yang penting,,,KERJASAMA... hehe..

sempoi gile banner tu... kn bagus kalau di letak di banyak tempat banner mcm tu..biar org2 melayu sedar sket melihatnya... asyik bermusuhan sana-sini..