Khamis, Disember 6

DUGAAN yang tiba..

Salam 1 Malaysia..

minggu pertama di bulan Disember.. bape hari je lagi melangkah ke tahun 2013.. masa berlalu.. ada masanya cepat.. ada masanya lambat di rasai.. kalau kat opis.. cepat bile time busy.. lambat bile time free.. bulan ni.. bulan perabis duit yang tak berapa nak ado..

hujung minggu ni akan menuju ke Port Dickson.. InsyaAllah.. harap semuanya berjalan lancar.. merancang percutian kali ni sejak bulan Oktober.. booking bilik.. congak-congak bape orang nak join.. last-last.. ermm.. ramai yang tarik diri disebabkan.. baru tau ada exam.. dapat sambung belaja.. ada kem.. tak pe la.. yang bape kerat ni tetap teruskan.. terpaksa cancelkan 1 bilik.. nasib la pihak resort tiada halangan.. dan minggu lepas.. 1 lagi dugaan.. pakcik last minit tak dapat cuti.. adehhh.. anak-anak dah bersemangat nak bercuti.. walaupun percutian hanya 1 malam di sana.. dah lama kami tak bercuti beramai-ramai.. ni la ragamnya.. mencari pemandu.. dan sampai sekarang pemandu tersebut masih tiada kata putus.. Ya Allah.. harap sangat la pemandu dapat cuti Isnin depan.. kalau tak.. ada juga yang syahdu ni.. bilik dah booking.. susun atur perjalan dan siap.. tinggal pemandu je yang tiada kepastian..  DUGAAN.. kita hanya mampu merancang.. selebihnya.. Allah yang menentukan.. semoga perjalanan kami selamat pergi dan pulang..



nota blog : hujung bulan ada lagi 1 trip.. harap semua berjalan lancar..

5 ulasan:

NM03 berkata...

kita pun tak sabar nak p bercuti






yihaaaa!!!!

Masya berkata...

alahai kesiannya....
jom cuti same² nak...
next year...

LiNda berkata...

semoga masalh boleh disetelkan :)
same mcm linda last minit kereta prob sehari sebelum gi melaka, dugaannye la. nasib baik tgah mlm tu prob da setel..hehe..

Riedaffya ibrahim berkata...

kite bijak merencana....tp Dia penentu...sy pon tingin nak bercuti berehat...

shahrazali berkata...

sy tgh bercuti nih...kat cherating...

semoga percutian berjalan lancar ye...harap2 semua masalah dapat settle dgn cepat..