Jumaat, Disember 14

dia sudah DATANG!!

Salam 1 Malaysia..

pagi Jumaat yang redup.. mendung rasanya.. semalam petang hujan kan.. pagi ni semangat bekerja tu ada.. sebab esok cuti.. fuhh!! nak merehatkan badan betul-betul.. cuti minggu lepas dan berjalan sakan.. nampak tak.. daya ketahanan badanku ini dah kurang.. dah tua?? oh!! apa ada pada angka.. tahun depan masuk usia 32 tau! terbeliak mata.. 32?? ayoooooo... makin tua.. makin tua..

konpius kejap.. tengok status Hafiz Hamidun hari bagi tau bulan Islam hari 1/2/1434H : 1 Safar 1434H.. tapi kat kalender pulak ngan surat khabar.. 30 Muharram 1434H.. mane satu yang betul ea?? ada sape boleh bantu aku..

selasa lepas dengan jayanya.. mengembalikan mood baking.. setelah lama tidak membaking.. sampai adik sepupu teruja.. ahaksss!!! nampak tak.. ada orang rindu aku membaking.. memang dah lama gile.. last baking time hari raya ari tu.. harap sangat-sangat.. mood tu akan berterusan.. selasa lepas masak kek coklat kukus.. senang je.. tak payah.. campur-campur.. gaul-gaul.. kukus.. dan hasilnya..

[agak tak cantik di tengah kan.. sebab tak balut penutup pengukus.. basah lagi tu.. dah kering jadi cam kat bawah tu.. ni masih panas lagi tau! lepas angkat..]

[taraaaaaa... kira ok la kan.. dah kering yang basah tu.. malas nak toping-toping.. makan cam tu je.. pun sodap!!]

minggu ni kalau rajin.. nak buat kek batik pulak.. lama tak makan.. nyum! nyum!

nota blog : semoga keputusan yang telah aku lakukan semalam dan malam tadi adalah yang terbaik untuk diri ini.. bukan tamak.. bukan mengejar dunia.. tapi aku ingin yang terbaik untuk diri ini demi masa depan.. Ya Allah.. KAU permudahkanlah urusan ku.. tunjukkanlah aku jalan yang lurus.. Amin..



6 ulasan:

Cho Zila berkata...

kalau dah rajintu layanjerler.. orang keliling dapat rasa..

SYANI berkata...

Rupa paras kek tu tak penting.. janji sedap..

LiNda berkata...

tetibe tengok akk wat kek ni, terus rase mcm nak wat gak..huhu. kalo tmbah topping mesti lg marveless tu kak :)

Riedaffya ibrahim berkata...

mintak skit....hee

LYAfrina berkata...

rajinnyer..xpela..leh makan ramai2

Rumah Kuning berkata...

nampak sedapnya kek. terliur...