Khamis, Disember 20

mengorak LANGKAH..

Salam 1 Malaysia..

redup je cuaca hari ni.. tarikh pun cantik je.. 20.12.2012.. 20122012 cantik?? berganda pulak tarikhnya.. ramai tak orang nikah hari ni?? apa ada pada nombor.. yang penting.. pengisian hari dengan amalan yang penting.. kan?? maaf kalau silap..

TAHNIAH kakak a.k.a Nurul Atiqah Bt.Jufri.. akhirnya.. dapat juga buktikan anda mampu.. Syukur.. Alhamdulillah.. 5A 2B 1C.. aku dulu pun.. takat 2A je.. ahaksss!! yang lain tak yah sebut la.. (padahal dah tak ingat..) haishhh!! teruk betul.. apa yang A dalam 5 subjek pun.. aku tak ingat sangat.. Sains.. Matematik.. A.. tapi agak hairan.. Bahasa Melayu dia boleh dapat B.. hairan aku.. padahal suka membaca.. tak pe.. ni tak pergi tuisyen berbayar ni.. kalau pergi agaknya dapat 7A kot.. tak pe kakak.. SPM nanti buat sebaik mungkin.. ni langkah pertama.. moga terus berjaya ke masa hadapan.. mak & ayah mesti bangga walaupun kakak tak dapat 8A.. nak bagi hadiah apa ya??

[bergaya dengan topi baru..]

nota blog : pulun siapkan kerja sebelum cuti panjang.. rindunya kat kawan-kawan di utara..

6 ulasan:

Afasz berkata...

wah tahniah.. ok la tu 5A

Cho Zila berkata...

tahniah.. bukan A yang dicari.. yang penting usaha kena berterusan.. hidup ini perjuangan

:: Mrs.Eady :: berkata...

tahniah~

LiNda berkata...

Alhamdulillah, bukan senang nk dpat 5A tu, SPM nnti insyaallah boleh wat lagi baik :)

deq's qienz berkata...

salam jumaat dan salam kenal..golek² sini sambil folow :) 165 lapor diri :)

Riedaffya ibrahim berkata...

tahniah...5A lagi..ingat senang nak dapat kan kalo x usaha betul2..