Selasa, Jun 5

spontan.. PIRANHA 3DD..

Salam 1 Malaysia..

15 Rejab 1433H.. maksudnya sebulan setengah lagi nak ke bulan Ramadhan.. ada 1 hari lagi untuk puasa ganti.. lepas tu InsyaAllah nak terus puasa isnin khamis andai diberikan kesihatan tubuh badan oleh Allah s.w.t. bulan ni dan bulan lepas.. dah setel beli kain untuk tempah baju raya.. khas untuk bonda dan adik-adik.. juga diriku.. sedar tak sedar.. 1K juga habis.. mak aiii.. mahal dah kain sekarang ya.. tudung semua dah beli minggu lepas kat jalan TAR.. setel.. sekarang simpan duit nak buat bayar upah tempah baju kurung je.. hambikkkk!! tu la.. tak reti jahit baju.. kalau tak dah jimat dah..

sabtu lepas menerjah jalan TAR beli tudung di sana.. murah sikit.. dapat la sehelai 18 hengget tudung bawal.. aku ni masih suka tudung bawal dibanding tudung yang zaman sekarang ni.. senang pakai pada aku.. kat sini payah nak cari tudung bawal.. makanya menerjah ke KL.. alhamdulillah.. perjalanan pergi dan balik berjalan lancar.. buat kali pertama memandu ke KL.. ahaksss!! berdebar dibuatnya.. dengan co-pilot yang bagus bagiku.. maka berjaya selamat pergi dan pulang.. teruja gak la.. memandu ke KL.. sesak kot biasanya.. ahaksss!!


sampai klang lebih kurang pukul 1.. adik ajak pergi jaya jusco bukit raja.. nak beli hadiah si kecik Iqbal.. lepas solat semua.. masih awal.. maka adik ajak tengok wayang.. PIRANHA 3DD.. bagiku.. tak menarik mana pun citer ni.. sekejap plak tu.. cam rugi je bayo tiket 17 hengget.. adehhh.. baik tengok gerimis mengundang ke.. man sewel datang kl ke.. plan asal nak tengok hore hore.. sekali yang ado midnight la plak.. adoyaiii.. tu yang tengok piranha tu.. alih-alih tak best la plak.. dah le 18 ke atas.. banyak sence tettttttttttttttt ahakss!! pejam mata sat.. ahad plak ada jemputan besday party Muhammad Iqbal Daniel.. next entry la aku cite.. kang tengahari sikit baru berBW umah kawan-kawan.. zassssssssssss!!!!!!!!

5 ulasan:

LiNda berkata...

linda belum beli lagi baju raya, hihi. Beli dah siap je la rasenye. tak syok eh cite piranha? baru nak gi tengok...

Saya Disini berkata...

sy suka p jalan tar...cuci mata..

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

YM pun sgt suka tudung Bawal...:) A'ah la, citer Piranha tu mcm ntahapaapantah...huhuhu

Aine Ainun berkata...

Mahalnya 17rgt tiket...=)

kalo best mst berbaloikan...

rieda_ffya berkata...

da siap beli kain n tempah?kite punye pon blom setel...tp kat kl byk pilihan kan..