Ahad, Jun 17

HARI ini..

Salam 1 Malaysia..

17 Jun 2012 ~ Selamat Hari Bapa Kepada Semua Insan Yang Bergelar Ayah.. Abah.. Papa.. Daddy.. Walid.. Baba.. Abi.. dan apa juga gelaran yang diberikan.. buat diriku.. walaupun abah tiada disisiku.. tapi bagi diriku.. abah tetap heroku.. walau jasad tiada.. dalam hatiku abah tetap ada untuk semangat meneruskan kehidupan yang tidak ku ketahui.. apa rintangan.. ujian akan berlaku untuk hari-hari mendatang.. semoga tenang dirimu disana.. semoga sentiasa dalam golongan orang yang dikasihi Allah s.w.t.


17 Jun 2012 ~ Israk Mikraj.. setiap tahun apabila sampai tanggal 27 Rejab Umat Islam diseluruh dunia akan mengadakan majlis sambutan peristiwa Israk dan Mikraj. Israk dan Mikraj berlaku pada 27 Rejab, setahun sebelum Hijrah  Rasullah SAW dari Mekkah ke Madinah..


tiada aktiviti memasak makanan untuk lunch.. cuti la kiranya.. sebab?? sedara jauh ada buat majlis kenduri kahwin.. bonda dibekalkan makanan tadi.. maka aku pun bermalas-malasan la gamaknya hari ni.. ish.. jangan ikut dan amalkan selalu hokay!! bonda kata, tak perlu masak.. banyak lauk yang dibekalkan tadi.. untuk elak pembaziran.. maka tak perlu memasak.. senyum meleret la aku.. ahaksss!!

today!! marathon menonton wayang online..


wayang pertama.. ni tak tengok onlie sebab melanggan di astro first sejak hari jumaat malam sabtu.. tapi tak jemu pulak menonton walaupun dah tengok berulang-ulang.. sampai anak makcik pun tak nak balik.. nak tengok cite HOORE! HOORE!.. tengok la baby.. sampai muntah.. haishhh!!

GERIMIS MENGUNDANG.. ya.. nak tengok hari tu.. tapi adik sibuk nak tengok piranha 3dd.. bukan best mane pun.. sekejap lak tu.. hampeh! ahaks!! sekali layan jiwang plak hari ni.. dengan cuaca yang mendung.. santai je la citenya.. layan je la kan.. online.. 



hah! cite ni cube dah tengok bape kali.. asik ada gangguan je.. hari ni abiskan tengok.. kamal adli lagi.. hehehe.. suka!! suka!! abang ketak-ketak.. haishhh!!! lagu dia tu syok.. sam ngan yana.. mula-mula dengar macam kelaka.. tapi banyak kali dengar.. ok la!! AKU ADA, KAU ADA?? 

seharian duduk di rumah.. petang aktiviti lain pulak.. si kura-kura pun dah 3 minggu tak mandi.. tengok cuaca hari ni agak mendung.. kesian cik kura-kura.. dah tompok-tompok debu.. esok koje.. hope hati ni kuat la nak melihat wajah "orang bikin panas hati tu.." tak suka!! payah sangat nak ucap terima kasih.. mentang-mentang pangkat beso.. nak ucap terima kasih pun payah ke?? EGO kamu ya.. langit tak selalu cerah.. TERLAJAK PERAHU BOLEH DI UNDUR.. TERLAJAK KATA BURUK PADAHNYA.. renung-renungkan.. selamat beramal.. chow!!

4 ulasan:

Saya Disini berkata...

selamat hari bapa..

Masya berkata...

hamboii banyak dilayankan sehari.... ni betul² lepas geram...

shahrazali berkata...

byk btol layan movie yek...hehe...

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

Terima kasih, perkataan magic yg selalu je dilupakan...huhu...wahh, layan citer jiwang nieh..hehehe..:)